מערכת COL | יום ב' כסלו ה׳תשע״א 09.11.2010

הכותרות שוות לנו כסף (פ)

לקרוא עיתון כל אחד יודע, אבל החכמים שבינינו, פיקחים מספיק להבין גם את המשמעויות. מזג האוויר בעולם משתגע? מדינות אירופה נמצאות במשבר כלכלי? סטנלי פישר מעלה את הריבית? אפשר לעשות מזה כסף!  לכתבה מלאה
הכותרות שוות לנו כסף (פ)
צילום: אילוסטרציה
 
לקרוא עיתון כל אחד יודע, אבל החכמים שבינינו, פיקחים מספיק להבין גם את המשמעויות.
מזג האוויר בעולם משתגע? מדינות אירופה נמצאות במשבר כלכלי? סטנלי פישר מעלה את הריבית? אפשר לעשות מזה כסף!

אז אם כבר שאלתם "איך"..?
אין כאן יותר מדי חוכמות. מה שצריך לעשות הוא להיות בעל הגיון בריא ולדעת לקרוא בין השורות. למשל, כאשר יש בעיות אקלימיות במדינות המייצאות תוצרת חקלאית לשאר העולם, משמעות הדבר היא שהתוצרת וההיצע יפגעו והביקוש לה יעלה. ובדומה למשאבים רבים שעלותם גבוה בשל נדירותם, כגון יהלומים או זהב, כך יעלה גם מחירה של התוצרת החקלאית. דוגמה מוחשית לכך ניתן היה לראות בבצורת שפקדה את רוסיה ומדינות מזרח אירופה לפני חודשיים והקפיצה את מחירי החיטה בלמעלה מ – 80%, בשל הפגיעה ביבולים.

מקרים כאלו ומקרים נדירים פחות, מהווים הזדמנות נפלאה להרוויח באמצעות מסחר עצמאי. גם אם אינך סוחר מדופלם וספק אם אי פעם חשבת להשקיע במט"ח, סחורות, מדדים ומניות או בכלל לנהל לעצמך תיק השקעות מקצועי, תגלה שזה יותר פשוט ממה שחשבת.

יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי במסחר העצמאי לא הופכים מומחים בין רגע ועל אף הפשטות לכאורה המודגמת בתיאור הנ"ל, נדרשת השקעה, מחשבה ורצינות למי שמייחל או בוחר ליטול חלק במסחר העצמאי.

כיום, ישנן לא מעט חברות בשוק המספקות מערכות למסחר עצמאי, אך הבולטת והטובה שבהן היא כלל פורקס, המספקת מסחר במט"ח, סחורות, מדדים ומניות ללא עמלות וללא דמי ניהול בשלוש מערכות מסחר שונות. מהיום תוכל ליהנות ממהפכה אמיתית של מסחר מנוהל על ידך בלבד – בדרך, בזמן ובמוצרים שתבחר!

אז הצטרף עכשיו לכלל פורקס, קבל שירות מצוין, תנאים מעולים, מגוון ייחודי של מוצרי השקעה ובנוסף תוכל ליהנות ממערכות המסחר המובילות והמתקדמות בעולם למסחר עצמאי!

לפרטים נוספים לחץ כאן או חייג למרכז הפורקס הארצי: *פורקס (92789*).

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.