מערכת COL | יום ל' חשוון ה׳תשע״א 07.11.2010

התמונה עם הרבי הגיעה ליעדה, בעקבות התעקשות הגביר החב"די

במדור "חיי-אדם" של אתר בחדרי-חרדים, התארח השבוע המפיק החרדי ואמרגן האירועים גרשי מושקוביץ, משכונת פלטבוש שבניו-יורק ● הוא סיפר על האירוע המרגש של חייו, כשקיבל תמונה שלו עם הרבי, למעלה מ-20 שנה אחרי שפגש בו ● בפנים: מי החסיד שזיהה אותו והעניק לו את התמונה, לאחר עשרות שנים  לקריאת הקטע הרלוונטי
התמונה עם הרבי הגיעה ליעדה, בעקבות התעקשות הגביר החב
"החב"דניק לא הניח לי כשאמר שוב ושוב: אני מזהה אותך ויש לי תמונה שלך עם הרבי". מושקוביץ אצל הרבי, בתמונה המדוברת
כשהייתי ילד בן 7 הגעתי ל-770. זה היה במוצאי יום-טוב, והרבי מליובאוויטש עמד וחילק 'לחיים' מכוס של ברכה. אני כילד נדחפתי עם כולם, וקבלתי ממנו יין - והמשכתי לדרכי.

לפני כשלוש שנים, אני הולך ברחוב בפלטבוש, נעמד לידי אדם מבוגר מאוד. אומר לי: קוראים לי יוסי מלמד, ואני צלמתי אותך כשהיית קטן. הסתכלתי עליו, הנהנתי בראשי והמשכתי הלאה, כשאני חושב לעצמי: נו ברצינות, הוא צילם אותי ועוד כשהייתי ילד. לאחר כמה שבועות שוב פגשתי אותו ברחוב, ושוב הוא מסתכל עלי ואומר לי: אני בטוח שצלמתי אותך, מעולם לא טעיתי בזיהוי של האנשים שצלמתי.

הוא אמר לי: בא אלי הביתה, תראה את התמונה שצלמתי אותך. שוב הסתכלתי עליו במבט מוזר, והמשכתי לדרכי. אחרי הפעם השלישית בה נפגשנו ביחד שבה חזר ואמר לי שהוא בטוח שצילם אותי, אמרתי לו שאבוא אליו לביתו, רק כדי שיעזוב אותי. הגעתי אליו הביתה והוא בנתיים מספר לי שהוא היה צלם, מוציא קופסאות עם עשרות תמונות, מחטט באחת מהם, ומשם במלוא הדרה מוציא תמונה שלי, מקבל את ה'לחיים' של כוס של ברכה מהרב'ה. אני נורא התרגשתי מזה. את התמונה הזאת אני שומר צמוד איתי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.