מערכת COL | יום כ"ח חשוון ה׳תשע״א 05.11.2010

הרב פינטו: "הלוואי והרב ירוסלבסקי ימונה לרב קרית מלאכי"

הרב חיים שמעון פינטו רב העיר קרית מלאכי, רואה ברב יצחק יהודה ירוסלבסקי רב שכונת נחלת הר חב"ד ומזכיר בתי הדין של חב"ד כממשיך דרכו בכס הרבנות בעיר, לפחות במשבצת הרב האשכנזי, כך מדווח המקומון "מה נשמע" ● "הרב ירוסלבסקי הוא יהודי משכמו ומעלה, תלמיד חכם, ירא שמיים, אינו מעורב בקטנות, לא על ידו ולא על ידי שליחים ולכן הפקדתי בידו את תיק המשחטות והוא עושה זאת בצורה הטובה ביותר" אמר הרב פינטו  לסיפור המלא
הרב פינטו:
הרב חיים שמעון פינטו והרב יצחק יהודה ירוסלבסקי
הרב חיים שמעון פינטו רב העיר קרית מלאכי, רואה ברב יצחק יהודה ירוסלבסקי רב שכונת נחלת הר חב"ד ומזכיר בתי הדין של חב"ד כממשיך דרכו בכס הרבנות בעיר, לפחות במשבצת הרב האשכנזי, כך מדווח המקומון "מה נשמע".

הרב חיים פינטו מונה לפני מספר חודשים לרב העיר אשדוד, אך נראה שקשה לרב להיפרד מקרית מלאכי "עד היום אני מנהל את קרית מלאכי. באשדוד יש הרבה רבנים, הרבה קריות. הנשמה שלי בקרית מלאכי" כך סיפר בראיון לעיתון המקומי של קרית מלאכי "מה נשמע".

כשנשאל הרב מה דעתו על היוזמה למנות רב אשכנזי לעיר בנוסף לרב ספרדי, ענה הרב מיד: "הלוואי! יש פה את הרב ירוסלבסקי משכמו ומעלה, תלמיד חכם, ירא שמיים, אינו מעורב בקטנות, לא על ידו ולא על ידי שליחים ולכן הפקדתי בידו את תיק המשחטות והוא עושה זאת בצורה הטובה ביותר" סיכן הרב פינטו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.