מערכת COL | יום כ"ו חשוון ה׳תשע״א 03.11.2010

חדש ברשת: yehadut.tv

אתר אינטרנט חב"די חדש עולה לרשת האינטרנט בימים אלו, פרי יוזמה של הרב יוסף יצחק כהן הידוע בפועלו הרב בסמינרים אותם הוא מארגן מטעם ארגון 'אשנב'. באתר החדש שיעורי וידאו של מרצים חב"דיים, והוא נבנה ועוצב ברמה גבוהה ביותר, כדי לתת מענה לצימאון האדיר החוצה קהלים רחבים המבקשים לטעום מטעמה של היהדות ותורת החסידות לסיפור המלא
חדש ברשת: yehadut.tv

אתר אינטרנט חב"די חדש עולה לרשת האינטרנט בימים אלו, פרי יוזמה של הרב יוסף יצחק כהן הידוע בפועלו הרב בסמינרים אותם הוא מארגן מטעם ארגון 'אשנב'. באתר החדש שיעורי וידאו של מרצים חב"דיים, והוא נבנה ועוצב ברמה גבוהה ביותר, כדי לתת מענה לצימאון האדיר החוצה קהלים רחבים המבקשים לטעום מטעמה של היהדות ותורת החסידות.

האתר עלה לאחר מאמץ רב של ארבע שנים ועלות של 360.000 ש"ח. את האתר והעמותה מנהל ר' יחיאל אוירכמן.

כאשר רבי ישראל בעל-שם-טוב מייסד החסידות שאל את המשיח: "אימתי קאתי מר?" (מתי יבוא כבודו?) ענה לו המשיח: "לכשיפוצו מעיינותך חוצה", אולי גם הוסיף את המילים ע"י "אינטרנט"?

בחיפוש אחר הכלים למימוש מטרה זו של הפצת המעיינות חוצה, הגענו ל"חוצה", שהוא הכי 'חוצה' שיש– ה"אינטרנט".

המתרחש מסביב, השינויים שבאים והכתובת שעל הקיר. להכל יש הסבר. הכל מובן. מי אנחנו? למה? ובכלל, מי החליט מה וכמה?! עידן חדש מגיע, עולמות שלמים מחכים לכם. מעיינות החכמה פורצות גבולות. לכל מקום.

"'מהות החיים'' זה לא סיסמה. זו זכות שהיא חובה. בו מרוכזים רבים מסרטוני ,TV לכן הקמנו אתר, יהדות ההרצאות של טובי הוגי הדעות והמרצים ומוגשים לצופה כעל מגש כסף. באתר ישנם מאמרים, שאלות ותשובות, ועוד נושאים שונים הקשורים במישרין או בעקיפין ליהדות ומהות החיים.

האתר נערך ע"י צוות נבחר שהוקם במיוחד למטרה זו, והתכנים המופיעים בו נכתבים בכישרון רב וערוכים בטוב טעם, כאשר כל אשר נשאר, הוא לפתוח את הפה, לטעום מהאתר, ול'קרוע'" את יהדות.

לכניסה לאתר: לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.