מערכת COL | יום כ"ו חשוון ה׳תשע״א 03.11.2010

הרב טייב התוועד בישיבה בביתר לרגל כ' חשון

קהל רב השתתף בהתוועדות שנערכה בישיבת תות"ל ביתר עילית לרגל כ' חשוון עם המשפיע הרב מיכאל טייב שהתוועד עם התמימים ואנ"ש עד השעות הקטנות של הלילה, ודיבר על עניין ההתקשרות והאהבה העצומה שכל חסיד וחסיד צריך לרכוש לרבי לדיווח ולתמונות
הרב טייב התוועד בישיבה בביתר לרגל כ' חשון
קהל רב השתתף בהתוועדות שנערכה בישיבת תות"ל ביתר עילית לרגל כ' חשוון.

הוראתו של הרבי לחסידי חב"ד לבקר בישיבת תו"ת במהלך ה"מעת לעת" של יום הבהיר כ"ף מרחשון לא באה מספיק לידי ביטוי בכל קהילות אנ"ש. בהנהלת ישיבת תות"ל ביתר עילית החליטו להדר השנה בקיום הוראה זו ואירגנו התוועדות גדולה לכל קהילת חב"ד בעיר שבה זכה כל יהודי לקיים את הוראתו של הרבי, וגם להשתתף בהתוועדות חי' ופעילה.

לחיזוק הענין הביאו מכפ"ח את המשפיע הנודע הרב מיכאל טייב.

את ההתוועדות פתח בטוב טעם המנחה הת' שמואל ישולובין מתלמידי הישיבה ופעיל נמרץ בהפחת חיות והתקשרות בישיבה. אחר הזמין את נציג השלוחים (1 מתוך 4 שהגיעו לישיבה לשנה זו) הת' מנחם מענדל בוטמן לחזור על שיחה של הרבי בענין השליחות. אחריו הוזמן ראש הישיבה הרב מרדכי מישולבין הפועל ללא לאות להצלחתה, שלאחר שהסביר שאין דרכו להתוועד בעמידה, סיפר שהרב אפרים וואלף ע"ה אמר לו בעת שהקים את הישיבה שבעוד חמישים שנה בשנת היובל יוכל לומר "ראו גידולים שגידלתי", וכאן אנו אוחזים בחזקת יובל – יובל המאה וחמישים – להולדת אדמו"ר הרש"ב ודאי שניתן לומר "ראו גידולים שגידלתי" על כל ההצלחה של תו"ת על כל סניפי' ושלוחותי'.

כאן עברה ההתוועדות לחלקה הבלתי רשמי... ר' מיכאל טייב התוועד עם התמימים ואנ"ש עד השעות הקטנות של הלילה כשהוא מדבר רבות אודות ענין ההתקשרות והאהבה העצומה שכל חסיד וחסיד צריך לרכוש לרבי, הוא דרש מהמקבלים שהרבי יהי' כדבר בלתי נפרד מחייהם של התמימים ויחסם אליו יהי' כאל חלק מהם ממש.
ותיקי ביתר עילית טוענים כי התוועדות זו הינה היסטורי' בעיר! יצויין גם שהרב טייב הבטיח כי יגיע בעז"ה עוד ועוד להתוועד עם התמימים בפרט ועם הקהילה בכלל, ואף הזמין את התמימים לבוא ולהתוועד בביתו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.