מערכת COL | יום כ"ו חשוון ה׳תשע״א 03.11.2010

תשל"ט: הרבי מתריע על האיום האיראני ● וידאו

קצת יותר מחודש לאחר שקבוצת סטודנטים מיליטנטים איסלאמיים השתלטו על שגרירות ארה"ב בטהרן, ולקחו בני ערובה, אמר הרבי, במהלך התוועדות בי"ט כסלו, כי המהלכים של איראן מסמנים על שינוי בגיאופוליטיקה שלה, ושאיראן הופכת להיום ממשי ורציני על העולם, ארה"ב, וישראל בפרט ● השבוע, לכבוד כינוס השלוחים העולמי, חברת המדיה החבדי"ת – JEM הוציאה לאור את הדיסק השני בסדרת 'אמונה וביטחון'  צפו בוידאו    
תשל
דיסק חדש מJEM, זמין עכשיו!

לפני כ-31 שנה, בתאריך ה-4 לנובמבר 1979, קבוצה של סטודנטים מיליטנטים איסלאמיים השתלטו על שגרירות ארה"ב בטהרן בתמיכתה של המהפכה האיראנית כשהם לוקחים 52 בני ערובה אמריקאים למשך 14 חודשים.

קצת יותר מחודש לאחר שהם נלקחו כבני ערובה, בי"ט כסלו, במהלך התוועדות אמר הרבי שהמהלכים של איראן מסמנים על שינוי בגיאופוליטיקה שלה, ושאיראן הופכת להיום ממשי ורציני על העולם, ארה"ב, וישראל בפרט.

Excerpt from Faithful and Fortified Vol. 2 - Israel's Journalists from Jewish Educational Media on Vimeo.

השבוע, לכבוד כינוס השלוחים העולמי, חברת המדיה החבדי"ת – JEM הוציאה לאור את הדיסק השני בסדרת 'אמונה וביטחון', זאת בעזרתו ובחסותו של הרב יוסף גוטניק, שליח הרבי לשלימות הארץ.

הדיסק כולל ראיונות עם עיתונאים ישראלים בולטים, בניהם: שלמה שמיר, כתב "הארץ" בניו יורק. שלמה נקדימון, הכתב הפוליטי של 'ידיעות אחרונות. ישראל קצובר, כתב צבאי וותיק. משה אישון, העורך הראשי של "הצופה". מוטי עדן, מנהל הערוץ הראשון. גאולה כהן, כתבת "מעריב" ועוד, שמתארים את שיחותיהם עם הרבי, לצד הקלטות וצילומים.

הדיסק זמין כעת לרכישה: לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.