מערכת COL | יום כ"ה חשוון ה׳תשע״א 02.11.2010

כפר חב"ד: חגיגות שנת ה-30 ליסוד "צבאות השם" יצאו לדרך

חגיגות שנת ה-30 ליסוד "צבאות השם" יצאו לדרך בכפר חב"ד בכנס מרשים ורב משתתפים ביום הבהיר כ' מר חשון. מאות חיילי "צבאות השם" בכפר חב"ד התכנסו לבית הכנסת "בית מנחם" ● הרב מרדכי שמואל אשכנזי נשא דברי ברכה, והילדים נהנו מדיאלוג מרתק בין הרב מנחם ברוד והמנחה הרב נחמיה שמרלינג, שבו התברר כי בזכות מבצע של"ה שעשה הרב ברוד בתל אביב בשנת תשל"ו נמשך הילד נחמיה שמרלינג להתקרב לחב"ד ובהמשך ללמוד בתומכי תמימים... לסיפור המלא  
כפר חב

כתב COL בכפר חב"ד

חגיגות שנת ה-30 ליסוד "צבאות השם" יצאו לדרך בכפר חב"ד בכנס מרשים ורב משתתפים ביום הבהיר כ' מר חשון. מאות חיילי "צבאות השם" בכפר חב"ד התכנסו לבית הכנסת "בית מנחם" והאזינו בקשב רב לדוברים בכינוס.

בנוסף על דברי החיזוק החשובים ששמענו מהמרא דאתרא הרב מרדכי שמואל אשכנזי אודות תפקידם של החיילים, היתה לחיילים הפתעה נעימה לשמוע דיאלוג מרתק בין הרב מנחם ברוד והמנחה הרב נחמיה שמרלינג, שבו התברר כי בזכות מבצע של"ה שעשה הרב ברוד בתל אביב בשנת תשל"ו נמשך הילד נחמיה שמרלינג להתקרב לחב"ד ובהמשך ללמוד בתומכי תמימים...

שקית ההפתעות איתה יצאו החיילים לא הכילה רק ממתקים, היא הכילה גם חוברת ובה דברי רקע על יסוד צבאות השם וכן מעקב אחר התנהגות חסידית, לימוד, תפילה וכיבוד הורים של חיילי צבאות השם.

מנהל צבאות השם בכפר חב"ד הציג את המבצע הראשון בשנת ה-30 תוך הסבר העובדה שלכל חייל ניתנת ההזדמנות להיות חלק מהמבצע שכן המבצע מתמקד בהנהגה חסידית ולא רק בלמידה של תכנים המהווים מחסום לפני חלק מהחיילים.
מבצע טוב ככל שיהיה, לא יצליח להשפיע לטווח ארוך אם לא יחברו יחדיו כל הסובבים את החיילים. לשם כך בחלקו הראשון של המבצע הופקה חוברת אשר מעניקה הזדמנות לכל חייל להיות חלק מהמבצע וזאת על ידי צבירת 30 חותמות הצטיינות (מתוך כ-40 אפשריות) במהלך שבוע ימים.

את החתימות יעניקו מחנכי הכתות, ההורים וסמלי צבאות השם בפעילות המתקיימת מעבר לשעות הלימודים. בשבתות יחולקו כרטיסי חתימה שיומרו במוצאי השבת ובמהלך השבוע לחתימות בחוברת המבצע.

בחוברת חומר רקע על יסוד הצבא, מטרתו, הסיסמא, הלוגו, כלי הנשק של הצבא, סודותיו ועוד... עוד בחוברת מספר משימות לא רב כסיכום לתוכן הנ"ל. על היצוע המשימות יוענקו לחיילים חתימות נוספות. כל 30 חתימות = כרטיס הגרלה על פרסים יקרי ערך הפרס הראשון כרטיס טיסה לרבי.

ההגרלה תתקיים אי"ה בהתוועדות חג הגאולה י"ט בכסלו לחיילי צבאות השם שתתקיים במקביל להתוועדות המרכזית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.