מערכת COL | יום כ"א חשוון ה׳תשע״א 29.10.2010

השביתה הגדולה מתקרבת, השלוחים יתקעו בארץ?

שר האוצר ויו"ר ההסתדרות נפגשו במטרה להגיע להסכמה בנוגע לתוספת השכר במגזר הציבורי, אך לא הצליחו אפילו לצמצם את הפער. המשמעות: הסיכוי לשביתה כללית מיום שלישי גדל, אבל המו"מ יימשך ● בין הגופים שישבתו: נתב"ג, הרשויות המקומיות, הרכבת, הנמלים, בזק, אגד, דן ובתי החולים ● המשמעות: מאות משלוחי חב"ד לא יוכלו לצאת מהארץ ולהשתתף בכינוס השלוחים העוולמי שיפתח ביום רביעי בניו יורק לסיפור המלא
השביתה הגדולה מתקרבת, השלוחים יתקעו בארץ?
(צילום ארכיון: יוסי פרסיה, COL)
ynet

יו"ר ההסתדרות עופר עיני ושר האוצר, יובל שטייניץ, נפגשו היום (ו') בניסיון  להגיע להסכמות בנושא תוספת השכר במגזר הציבורי. הפגישה הסתיימה לפני שעה קלה, אך היא הסתיימה בלא תוצאות: עיני עדיין דורש תוספת שכר של 10.5% לכל עובדי המגזר הציבורי ואילו שטייניץ מתעקש על תוספת של 1.5% בלבד. 

המשמעות של כישלון הפגישה היא: הסיכוי להשבתת המגזר הציבורי במשק ביום שלישי בבוקר - גדל. עם זאת, המשא ומתן בין הצדדים יימשיך גם בשבוע הבא, ועדיין יש סיכוי גדול שתהיה פריצת דרך של הרגע האחרון שתמנע את השביתה. בפגישות ישתתפו גם הדרג המקצועי - הפקידים הבכירים באוצר ווהפעילים הבכירים בהסתדרות, אבל גם עיני ושטייניץ עצמם.  

בהתאם לכך, באם אכן הפגישה תצא לדרך, לא יוכלו מאות משלוחי חב"דו לצאת מהארץ ולהשתתף בכינוס השלוחים העוולמי שיפתח ביום רביעי בניו יורק.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.