מערכת COL | יום כ"א חשוון ה׳תשע״א 29.10.2010

לייזר גלפרין יושב לבד, למרות שרגליו נקטעו

שיפור מעודד במצבו של לייזר גלפרין. הילד בן השש מקרית מלאכי, שנכווה ברוב חלקי גופו בשריפה שפרצה בביתו לפני כארבעה חודשים, יצא מבית החולים וחזר לבית בו שוהים כעת בני משפחתו באוהיו שבארצות הברית. בקרוב יתחילו במדידות כדי להתאים פרוטזות לרגליו הקטועות, כך מדווח אתר ynet  לסיפור המלא
לייזר גלפרין יושב לבד, למרות שרגליו נקטעו

אלי ג'אן, ynet

שיפור מעודד במצבו של לייזר גלפרין. הילד בן השש מקרית מלאכי, שנכווה ברוב חלקי גופו בשריפה שפרצה בביתו לפני כארבעה חודשים, יצא מבית החולים וחזר לבית בו שוהים כעת בני משפחתו באוהיו שבארצות הברית. בקרוב יתחילו במדידות כדי להתאים פרוטזות לרגליו הקטועות.

מרדכי דקר, מי שהציל את גלפרין מהלהבות, שב לפני כשבועיים מביקור בן 24 שעות שערך אצל הילד. הוא סיפר כי ברגע שלייזר הצעיר שמע אותו הוא קרא לו להיכנס לחדר הטיפולים. "אני רוצה שתראה איך אני יושב לבד", צעק.

"ברגע הראשון המראה היה מאוד קשה", סיפר דקר. "לא פשוט לראות ילד בלי רגליים ובלי אצבעות ביד". אך גלפרין לא נתן למצילו לשקוע במחשבות והחל להפגין בפניו את התקדמותו.

אביו סיפר השבוע כי בנו חיכה רבות למפגש, והתלהב מאוד מבוא האורח. דקר נשאר באותו לילה לישון בחדרו של הילד כדי לשחרר קצת את הוריו, שלא משו ממיטתו כל אותה התקופה. בשהותו שם זכה לסיור מודרך מגלפרין, שהסביר לו מה יש בכל חדר ואיפה בנו סוכה. "במצב שלו גם לחיצה על כפתור המעלית היא הישג", סיפר דקר.

במוצאי השבת שעברה, אחרי שחזר דקר ארצה, נערך ברשת מורשת ברדיו ראיון משותף איתו ועם גלפרין, שסיפר כי הוא עומד לעזוב את בית החולים. "אני יוצא הביתה", צהל בשידור חי וביקש מכל המאזינים, "אני רוצה שיגידו עליי תהילים שהעור שלי יתרפא". ואכן, בסוף השבוע שעבר שוחרר גלפרין לבית הוריו לאחר שעברו הכשרה בהחלפת תחבושות ובתרגילי פיזיותרפיה.

מחר (יום שישי) היו אמורים בני המשפחה לערוך מדידות ראשוניות לרגליו הקטנות של גלפרין לצורך התאמת רגליים מלאכותיות. מקרן הצדקה שהוקמה למען המשפחה מסרו כי עדיין דרושה עזרה רבה: "בעוד כמה שנים הרגל תגדל ונצטרך פרוטזות חדשות. ההוצאות כבדות מנשוא".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.