מערכת COL | יום י"ט חשוון ה׳תשע״א 27.10.2010

משרד החינוך התיר למנהלי בתי-ספר חב"ד לטוס לכינוס השלוחים

לאחר שבשבוע שעבר קיבלו מנהלי בתי-ספר חב"ד בארץ סירוב ממשרד החינוך על בקשתם לנסוע לכינוס השלוחים העולמי - חזר בו השבוע המשרד והתיר את הנסיעה, כך נודע ל-COL ● בימים האחרונים ניהלה 'אגודת-חסידי-חב"ד' בישראל מגעים עם אנשי משרד החינוך ● "לשמחתנו, אנשי המשרד הבינו את חשיבות העניין ואישרו את נסיעת המנהלים לכינוס", אומר הרב יוסף-יצחק אהרונוב יו"ר אגו"ח  לסיפור המלא
משרד החינוך התיר למנהלי בתי-ספר חב
"הסברנו כי החינוך מבוסס על ערכי השליחות". הרב אהרונוב עם שר החינוך (צילום: COL)

מאת חיים ברון, כתב COL

לאחר שבשבוע שעבר קיבלו מנהלי בתי-ספר חב"ד בארץ סירוב ממשרד החינוך על בקשתם לנסוע לכינוס השלוחים העולמי - חזר בו השבוע המשרד והתיר את הנסיעה, כך נודע ל-COL.

כזכור, כפי שנחשף כאן לראשונה בשבוע שעבר, משרד החינוך הודיע לכל מנהלי מוסדות חב"ד, הפועלים תחת משרד החינוך, כי השנה הם לא יוכלו לטוס לכינוס השלוחים.

השבוע, קיבלו המנהלים את אישור המשרד לנסוע לכינוס, וזאת לאחר מגעים בין "אגודת-חסידי-חב"ד" למשרד החינוך, שבהם הוסברה חשיבות השתתפותם של המנהלים בכינוס.

הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר 'אגודת-חסידי-חב"ד', גילה כי במגעים עם משרד החינוך הוסבר כי להשתתפות המנהלים בכינוס ערך חינוכי חשוב: "הסברנו לאנשי המשרד כי החינוך במוסדות חב"ד מבוסס על ערכי השליחות וההקרבה למען עם-ישראל. מנהלי בתי-הספר נדרשים להטמיע את הערכים האלה בקרב המורים והתלמידים".

הרב אהרונוב סיפר כי לאנשי משרד החינוך הוסבר ש"ההשתתפות בכינוס מעניקה להם, בנוסף לעצם הדיונים החשובים, מטען רב עוצמה, שאותו הם חולקים לאחר מכן עם צוות המורים והתלמידים. לשמחתנו, אנשי המשרד הבינו את חשיבות העניין ואישרו את נסיעת המנהלים לכינוס".

הרב ברק כוכבי, מנהל תלמוד-תורה חב"ד בנים לוד, אמר בשם המנהלים: "אני שמח מאוד שמשרד החינוך הכיר בחשיבות הגדולה שהכינוס תורם למנהלי מוסדות החינוך החב"דיים.

"המהפך התודעתי התרחש תודות לפעילות הנמרצת ומלאת האכפתיות של 'אגודת-חסידי-חב"ד', בראשות הרב אהרונוב, ואני שמח שכולנו נזכה להיות אצל המשלח כבר בשבוע הקרוב".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.