מערכת COL | יום י"ד חשוון ה׳תשע״א 22.10.2010

מנהטן: ה'מיני שלוחים' של 'חב"ד בקמפוס' התכנסו ● גלרייה

למעלה מ-1000 סטודנטים מ-100 אוניברסיטות וקמפוסים מרחבי ארה"ב, יגיעו לקראת שעות הצהריים לשכונת קראון הייטס, לכבוד השבתון השנתי של 'חב"ד בקמפוס' ● אמש, 24 שעות לפני התחלתו של השבתון, נפתחה במנהטן וועידת 'פורום מנהיגות לאומית' של 'חב"ד בקמפוס', בו נוטלים חלק קבוצה נבחרת בת 50 סטודנטים וסטודנטיות, החברים בוועד הסטודנטים של סניפי 'חב"ד בקמפוס' ברחבי צפון אמריקה  לדיווח ולתמונות  
מנהטן: ה'מיני שלוחים' של 'חב
צילום: בנצי ששון

היום, יום שישי, למעלה מ-1000 סטודנטים מ-100 אוניברסיטות וקמפוסים מרחבי ארה"ב, יגיעו לקראת שעות הצהריים לשכונת קראון הייטס, לכבוד השבתון השנתי של 'חב"ד בקמפוס'.

אמש, 24 שעות לפני התחלתו של השבתון, נפתחה במנהטן וועידת 'פורום מנהיגות לאומית' של 'חב"ד בקמפוס', בו נוטלים חלק קבוצה נבחרת בת 50 סטודנטים וסטודנטיות, החברים בוועד הסטודנטים של סניפי 'חב"ד בקמפוס' ברחבי צפון אמריקה.

וועידה זו המתקיימת זו השנה הרביעית, נועדה לכנס את כל אותם מנהיגים מקמפוסים שונים, בכדי לשפר את כישורי המנהיגות שלהם, לרענן ולחדש את ההצלחה של פעילות יהודית בקרב סטודנטים יהודים ברחבי ארה"ב וקנדה.

"במהלך ימות השנה, מבצעים אותם חברי הפורום עשרות דיונים (באמצעות קבוצת דוא"ל) סביב נושאים שונים, תוך שהם משתפים וחולקים רעיונות אחד עם השני, כל זאת בכדי להגביר את ההצלחה של סניפי 'חב"ד בקמפוס' באשר הם", אומר הרב דוד טייכטל, שליח חב"ד לאוניברסיטת אילינוי ויו"ר הוועידה. "וועידה זו מכנסת כמעט את כל אותם מנהיגים תחת קורת גג אחת, ונותנת להם את האפשרות דרך סדנאות ושיעורים למנף את הפעילות שלהם".

הוועידה שהחלה אמש מתקיימת בבית חב"ד פלאזה במנהטן. במהלכה ישתתפו הסטודנטים בהרצאות, שיעורים וסדנאות בשלל נושאים ממגוון אישים, בניהם יו"ר מערך הארגון, מר ג'ורג' ראהר, שיחד עם מר בן פרידרמן העבירו אמש פאנל פילנתרופי מיוחד. כמו כן ישמעו הם דברים מאת מר לורנס בולוטין – מנכ"ל ZBT. מר אלן ריצ'רד וסדנא מיוחדת להצלחה ברשתות החברתיות מאת רון טורוסיאן – מנכ"ל 5WPR.

"במשך מספר השעות הקצרות שאני כאן כבר הספקתי לקבל כל כך הרבה, שאני מחכה כבר לחזור חזרה הבייתה ולעשות ככל שביכולתי בכדי לשנות אותי ואת הסביבה שלי", אומרת ג'סיקה קרוטין, מאוניברסיטת קליפורניה.

"אותם חברי הפורום הם למעשה 'מיני-שלוחים', שדרכם יכולים השלוחים בסניפי 'חב"ד בקמפוס' להצליח ולהתפתח במגוון מישורים", אומר הרב יוסי גורדון, סגן נשיא 'חב"ד בקמפוס'. "הקמת הפורום הייתה הכרחית וחשובה בכדי לבנות את העתיד של הארגון והסניפים, וההצלחה מדברת בעד עצמה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.