מערכת COL | יום י"ב חשוון ה׳תשע״א 20.10.2010

עו"ד ציבין: "ניצחון בשטרסבורג - קליין לא יוסגר לקולומביה"

בית המשפט לזכויות אדם שע"י מועצת אירופה בשטרסבורג, החליט לדחות את הערעור של רוסיה על פסק הדין האוסר על רוסיה להסגיר את קליין לקולומביה. הפרשה עדיין לא הסתיימה, הרוסים עדיין צריכים לאשר כי יכבדו את פסק הדין וישלחו את קליין ארצה ● עורך דינו של קליין, מרדכי ציבין, אומר: "אני בטוח שהרוסים יכבדו את החלטת בית המשפט בשטרסבורג וישחררו את קליין. רוסיה מכבדת הסכמים בינלאומיים ומקפידה על זכויות אדם, גם ביחס לאסירים"  לסיפור המלא
עו
עו"ד מרדכי ציבין במסדרונות בית המשפט לזכויות אדם שע"י מועצת אירופה בשטרסבורג

הסתיים בהצלחה עוד שלב במאבק המשפטי הקשה של יאיר קליין, למרות שגורמים רשמיים בישראל, אשר היה ביכולתם לסייע, לא סייעו וייתכן כי בשל כך נמשך מעצרו שלוש שנים. קליין נעצר ברוסיה באוגוסט 2007, לפי בקשת הסגרה של קולומביה.

למעשה היה זה מאבק על חייו של יאיר קליין. בית המשפט האירופאי לזכויות אדם שע"י מועצת אירופה בשטרסבורג, החליט היום לדחות את הערעור של רוסיה על פסק דינו מיום 1.04.2010 האוסר על רוסיה להסגיר את קליין לקולומביה. הפרשה עדיין לא הסתיימה, הרוסים עדיין צריכים לאשר כי יכבדו את פסק הדין וישלחו את קליין ארצה.

עורך דינו של קליין, מרדכי ציבין, אומר: "מניסיון רב שיש לי בעבודה מקצועית ברוסיה, אני בטוח שהרוסים יכבדו את החלטת בית המשפט בשטרסבורג וישחררו את קליין. רוסיה מכבדת הסכמים בינלאומיים ומקפידה על זכויות אדם, גם ביחס לאסירים. מצב זכויות האדם בבתי הסוהר ברוסיה טוב יותר מהמצב במערב ובארה"ב. בקשר "לאנטישמיות" (לא אחת קלישאה). מנסיוני, התופעה אינה נדירה בבתי הסוהר, בארה"ב ובאירופה, ואי אפשר להתעלם מעובדות ומסקנות שהיא קיימת בצורה כזו או אחרת גם בהליכים משפטיים. התופעות הללו לא קיימות ברוסיה. אנטישמיות לא קיימת, להיפך: המערכת הרישמית נוהגת בי באהדה כיהודי וכישראלי, ולפנים משורת הדין".  

הנשמה הרוסית אינה רק מוטיב בספרות הרוסית, היא באה לביטוי גם בכל הקשור לזכויות אדם. טוב שקליין עצור ברוסיה ולא במדינה אחרת החברה בפרלמנט האירופאי. כאשר הוא אצל הרוסים אין לי חשש שפסק הדין לא יכובד", אמר ציבין.


Tzivin won: European Court of Human Rights ordered Russia to free Klein

Klein's lawyer, adv. Mordechai Tzivin, in a conversation from Strasburg told COL that Russia appealed on the original ruling "because they wanted to make sure that it does not contradict previous rulings and

that this is not a revolutionary ruling because this is the first timethat a case regarding Columbia is discussed in this court"

"I believe with great certainty that the ruling will be respected. The Russians, surprising as it may sound, respect human rights more than western countries. The Russian soul is not only a motif in literature, but it is also applied towards human rights. Therefore, I am glad that it is Russia who is the country that has to respect the ruling", summarized Tzivin and was critical of Israel's behavior regarding the case. "It is sad that Klein was renounced instead of being helped, no
past virtue was remembered. Luckily, the end is good

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.