מערכת COL | יום י' חשוון ה׳תשע״א 18.10.2010

שבועיים אחרי החלטת וועדת החינוך - עדיין לומדים במסדרונות

שבועיים אחרי שוועדת החינוך של הכנסת החליטה שבנות ממ"ד חב"ד בעמנואל יכנסו ללמוד בחצי המבנה הריק של בי"ס בית יעקב, התלמידות עדיין לומדות במסדרונות בית הספר ● היום, הגיעו בכירים במשרד החינוך ובחינוך העצמאי כדי לראות את החלוקה שנעשתה במבנה, אבל לפי טענת אנשי ביה"ס חב"ד הם הצדיקו את החלוקה העכשווית ולא העלו שום פיתרון מעשי לחלוקה שוויונית בין בתי הספר לסיפור המלא פרשיית עמנואל: סיקור מלא ב-COL+ עמנואל: תלמידות בית ספר חב"ד משביתות את הלימודים+ חינוך רע: הבנות בעמנואל לומדות במכולות קירור+ בנות חב"ד לומדות במקררים; ראש המועצה: לא יכול לעזור+ וועדת החינוך עושה סוף לעוול: חב"ד תעבור למבנה של 'בית יעקב'+ התעלול של ראש מועצת עמנואל: מהתל במוסד חב"ד, בניגוד לחוק
שבועיים אחרי החלטת וועדת החינוך - עדיין לומדים במסדרונות
תלמידות חב"ד בעמנואל. עדיין לומדות במסדרונות בית הספר ● צילום: COL

שבועיים אחרי שוועדת החינוך של הכנסת החליטה שבנות ממ"ד חב"ד בעמנואל יכנסו ללמוד בחצי המבנה הריק של בי"ס בית יעקב - התלמידות עדיין לומדות במסדרונות בית הספר.

בתום ישיבה עם אסף דטנר - אחראי מבנים במשרד החינוך, עם ראש מועצת עמנואל - עזרא גרשי הוחלט להעביר 4 כיתות מבית יעקב לביה"ס חב"ד. אלא שלטענת מנהלת ביה"ס חב"ד וראשי וועד ההורים המקום שהוקצה להם ע"י המועצה ומשרד החינוך לא מספיק לכמות הבנות הלומדות בבית הספר.

במשך כל היום אמורים התלמידות ללמוד בשתי כיתות במסדרון ביה"ס ובכוך קטן מתחת למדרגות, כשחסרים כל התנאים המינימלים ללימודים מסודרים כמו כל ביה"ס נורמלי.

לשם השוואה הם אומרים: בביה"ס בית יעקב לומדות כיום כ-60 בנות שלהן הקצה משרד החינוך 13 כיתות לימוד. כשמתוכם נתנה מנהלת בית יעקב 4 כיתות לימוד לגנים פרטיים המנוהלים ע"י עמותה פרטית של חסידי סלונים, וחלקם ריקות לחלוטין ללא שימוש כלל, ובבית הספר חב"ד לומדות כ-90 בנות שלהן הקצה משרד החינוך 4 כיתות בלבד! והעוול זועק לשמים!

היום, הגיעו בכירים במשרד החינוך ובחינוך העצמאי כדי לראות את החלוקה שנעשתה במבנה, אבל לפי טענת אנשי ביה"ס חב"ד הם הצדיקו את החלוקה העכשווית אך לא העלו שום פיתרון מעשי לחלוקה שוויונית בין בתי הספר. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.