מערכת COL | יום י' חשוון ה׳תשע״א 18.10.2010

'מעריב' יסקר פעילות חב"ד בנפאל; הסדרה ק"ק קטמנדו - בקרוב

עיתונאים רבים ניסו ומנסים להתחקות אחר רזי ההצלחה של בית חב"ד בנפאל בקרב מאות-אלפי ישראלים, במשך השנים האחרונות ● העיתונאי מרדכי חיימוביץ' מ'מעריב', יצא לקטמנדו ופגש בזוג השליחים המפעילים את המקום: הרב חזקי וחני ליפשיץ, לצורך הכנת כתבת ענק על המקום ● ובמקביל: ההכנות לקראת שידורי הסדרה "קהילת-קודש קטמנדו" על בית חב"ד בנפאל, בעיצומן ● רק ב-COL: פרטים על הסדרה שתשגע את הציבור הישראלי ותמונות ממפגש מפתיע עם יהודי ניצול שואה, שמתגורר בגפו בבקתה בודדה לסיפור המלא
'מעריב' יסקר פעילות חב
מימין: ניצול-השואה, העיתונאי מרדכי חיימוביץ (עם חולצה שחורה) ובני הזוג ליפשיץ. קטמנדו, השבוע (צילום: COL נפאל)

בית חב"ד בנפאל הפך זה מכבר לשם דבר בקרב המטיילים הישראלים. הוא מארח מידי שנה עשרות-אלפי ישראלים שלא מוותרים על ביקור שם כדי להניח תפילין, לשמוע שיעור תורה ולאכול ארוחה חמה, מזינה וכשרה למהדרין במסעדת היוקרה "גלאטמנדו".

בימים האחרונים הגיע למקום העיתונאי מרדכי חיימוביץ' מהעיתון 'מעריב', כדי להכין כתבה על בית חב"ד המפורסם וזוג השלוחים המפעילים אותו - הרב חזקי ורעייתו חני ליפשיץ.

בין לבין, הם הגיעו לבקתה נדחת, באחד מהיערות המקיפים את עיר הבירה - קטמנדו. בבקתה מתגורר , בגפו, יהודי ניצול שואנה, ישראלי לשעבר. זה גולל בפני העיתונאי את קורות חייו המרתקים וסיפר כיצד חזר לשורשיו היהודיים בזכות זוג השלוחים המסור, שהצליחו לאתרו במקום הנידח.

ל-COL נודע כי ההכנות לסדרה "קהילת-קודש קטמנדו" נמשכות  במרץ,  וצוות שלם של שחקנים, מפיקים ובמאים עובדים עליה בקדחתנות לקראת פרסומה. היא תוקרן ב"רשת".

הסדרה, ראוי לציין, נכתבה במיוחד על בית חב"ד בנפאל ולכן היא מעוררת עניין רב מאוד בציבור הישראלי.

עלילת הסדרה בת 13 הפרקים, המתרחשת בנפאל, עוסקת בזוג נשוי צעיר המקים מרכז חב"ד מול גסטהאוס המנוהל על ידי ישראלי לשעבר. אל הגסטאוס מגיעה בחורה צעירה המחפשת את אחותה הקטנה שאבדה במזרח, ובקשר בינהן לשלוחי חב"ד העוזרים להן ותומכים בהן מתמקד הסרט. 


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.