מערכת COL | יום י' חשוון ה׳תשע״א 18.10.2010

נבחנו על הלכות בשו"ע הרב ויטוסו לקברי צדיקים באוקראינה

ב"שערי הוראה" במבצע לקראת חודש תשרי במיזם חדשני תחת הכותרת "לומדים ומסכמים" בו השתתפו מאות בחורים שנבחנו על הלכות ישיבת סוכה וד' מינים, וסכימו את כל ההלכות בכתב ● לצורך הצלחת המבצע הודפסו עשרות אלפי עותקים של שו"ע הרב בהלכות אלו ● ההגרלה על עשרה כרטיסי טיסה לאוקראינה תיערך במוצ"ש הקרוב אחרי שנבדקו מאות חוברות הסיכומים לסיפור המלא
נבחנו על הלכות בשו

במשרדי "שערי הוראה" רוו נחת בשבועות האחרונים כשכמויות רבות של חוברות ודפי סיכומים על הלכות ישיבת סוכה וד' מינים הציפו את תיבת הדואר מידי יום ביומו.

כזכור יצאו ב"שערי הוראה" במבצע לקראת חודש תשרי במיזם חדשני תחת הכותרת "לומדים ומסכמים" בו נקראו כל מי שנפשו חפצה ללמוד הלכות ישיבת סוכה וד' מינים ולסכם את כל ההלכות בכתב, כאשר לצורך הצלחת המבצע הודפסו עשרות אלפי עותקים של שו"ע הרב בהלכות האמורות, וזאת כאשר הובטח ע"י "שערי הוראה" לערוך הגרלה בה יוגרלו עשרה כרטיסי טיסה לקברי צדיקים שבאוקריינא או תמורתן סך 500 $, מה גם שבנוסף מאה השולחים הראשונים ייכנסו למערך ההגרלות הענק המיועד ליום כ"ד טבת בעת המעמד השנתי לחלוקת פרסים ותעודות.

למרבה השמחה גם האופטימיסטים חוזי הוורוד לא האמינו למראה עיניהם לגל החומר העצום ששטף את המשרד, כאשר מאות רבות של אברכים וצורבים כתבו את השירה הזאת והיתה להם לעד שחזרו היטיב את החומר הנלמד.

כעת נערכים לקראת עריכת ההגרלה שתיערך במוצ"ש הקרוב, כשהרבנים שליט"א יסיימו לסווג את החומר על פי הקריטריונים שהציבה ההנהלה הרוחנית בראשות הגר"נ נוסבוים והגר"ח שמרלר שליט"א. שמות הזוכים יפורסמו.

ומכאן ממשיכים בני התורה ביתר שאת וכח בחזרות האחרונות לקראת המבחן הגדול שיתקיים במוצאי ש"ק י"א טבת.ופרטיה וכן את הפרסים שינתנו השנה, יפורסמו אי"ה בגליון הבא. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.