מערכת COL | יום ט' חשוון ה׳תשע״א 17.10.2010

ת"ת כפר חב"ד: "התוועדות שמיימית" לתלמידים מצטיינים

70 תלמידים מצטייני דרך ארץ והנהגה חסידית של ת"ת בכפר חב"ד לשנת הלימודים תש"ע יצאו ל"טיסה שמיימית" וכנס צבאות ה' ייחודי בשמי הארץ  לסיפור המלא 
ת

יום רביעי ה' מר חשון. העולם כמרקחה. מבצע חילוץ הירואי של 35 כורי פחם מעומק של 650 מטר מתחת לפני האדמה מתרחש בשעות אלו ממש במדינת צ'ילי ביבשת דרום אמריקה הרחוקה. אך דומה שהדרמה האמיתית מתרחשת הרחק מזרקורי המצלמות דווקא בגובה של 10,000 רגל אל מעל לפני הקרקע.

70 תלמידים מצטייני דרך ארץ והנהגה חסידית של ת"ת בכפר חב"ד לשנת הלימודים תש"ע, עומדים הכן לקראת ההמראה ל"טיסה שמיימית, וכנס צבאות ה' ייחודי בשמי הארץ".

טיסה מספר 038 של חברת ארקיע ממריאה ובה קבוצה בת 70 תלמידים נרגשים. ביום זה ממשים הם נוסעי הטיסה את תוצאת התנהגותם בדרך ארץ והנהגה חסידית לאורך כל שנת הלימודים ובכך קיימו הלכה למעשה "דרך ארץ קדמה לתורה".

ההכנה לטיסה והטיסה עצמה שימשו כהתוועדות פעילה וכנס צבאות ה' עם המשפיע הנמרץ של הת"ת הרב מנחם מנדל אלפרוביץ  - התוועדות מוטסת למעלה מכל מדידה והגבלה.

התלמידים שבו לת"ת לאחר הטיסה עם שמחה אמיתית פנימית בלב וקבלת החלטות טובות גם להבא. אל התלמידים נלוו מלבד המשפיע, גם סגן מנהל הת"ת הרב משה גברא, והמחנכים הרב מרדכי טנג'י והרב איתן שרעבי.

הרב יעקב סגל מנהל הת"ת של הרבי: "הדגש במבצע זה מתמקד בהנהגה חסידית ראויה ומושתת על ערכי ה"דרך ארץ" והכבוד ההדדי. מעלתו של המבצע שהוא פונה אל כלל התלמידים ולא נמדד ביכולות אישיות,בציונים וכישורים אישיים. לכל תלמיד יש זכות להשתתף במבצע, ואנו רואים במוחש כיצד תלמידים "אלמוניים" לכאורה, מקבלים עצמה וביטחון ועולים מעלה מעלה בלימוד תורה והופכים להיות חיילים בצבא הרבי כפשוטו".

מבצע "הנהגה חסידית ודרך ארץ" והטיסה מוקדשים לעילוי נשמת האשה החשובה והצדקנית מרת חנינא בת הרב יעקב ורחל ע"ה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.