מערכת COL | יום ד' חשוון ה׳תשע״א 12.10.2010

התעלול של ראש מועצת עמנואל: מהתל במוסד חב"ד, בניגוד לחוק

עושה צחוק מהתושבים: שבוע לאחר שוועדת החינוך בכנסת קבעה כי הרשות המקומית בעמנואל תעביר את בית-הספר הממלכתי-דתי של חב"ד - למבנה של בית-הספר "בית יעקב", הגיעו הבוקר התלמידות של מוסד חב"ד למבנה החדש, ונתקלו במנהלת שלא אפשרה להם להיכנס ● הורי התלמידות במוסד חב"ד, שקיבלו מראש המועצה עזרא גרשי מכתב מפורש המאשר להן כניסה לבניין, נתקלו בתשובות הזויות ששיגר בטלפון  לסיפור המלא  חרפת עמנואל: דיווחים אחרונים ב-COL● חינוך רע: הבנות בעמנואל לומדות במכולות קירורעמנואל: תלמידות בית ספר חב"ד משביתות את הלימודיםבנות חב"ד לומדות במקררים; ראש המועצה: לא יכול לעזורוועדת החינוך עושה סוף לעוול: חב"ד תעבור למבנה של 'בית יעקב'
התעלול של ראש מועצת עמנואל: מהתל במוסד חב
מהתל בחב"ד. שני מימין: גרשי, לצד חסידי חב"ד (צילום: יוסי רייכמן, COL(
מאת כתב COL

בשבוע שעבר נחשף על מאבק בין בית-הספר של חב"ד בעמנואל לבית-הספר החסידי של סלונים, "בית יעקב". הרקע: דרישת חב"ד לקבל חלק ממבנה בית-הספר סלונים. הסיבה: בנות מוסד חב"ד לומדות במכולות קירור.

חב"ד פנתה בתלונה לוועדת החינוך בכנסת שקבעה: הרשות המקומית תעביר את בית-הספר הממלכתי-דתי של חב"ד - למבנה של בית-הספר "בית יעקב".

הואיל וראש המועצה פנה לחינוך העצמאי להעברה, אך לא קיבל תשובה, הועדה פונה למשרד החינוך לחייב את הנהלת החינוך העצמאי למלא אחר הבקשה באופן מיידי.

הערב דווח כי בימים האחרונים החלו באותו בניין את השיפוץ והבנייה הנצרכת באותם כיתות - וכבר ביום א' הקרוב ייכנסו התלמידות ללימודים.

ראש מועצת עמנואל , עזרא גרשי אומר בשיחה לאתר בחדרי חרדים: "תמיד רצינו לתת להם את המבנה אך היו צריכים את האישור המתאים לכך. ברגע שקיבלנו את האישור אנחנו כעת נתן להם להיכנס".

אלא שמן הצד השני הדברים נראים אחרת לגמרי. תלמידות בית-ספר חב"ד הגיעו באישור של ראש המועצה יחד עם מכתב מצורף עם חתימה שלו בו נכתב כי הבנות ייכנסו הבוקר לבניין.

הבנות הגיעו למקום אך נחסמו בפניה של מנהלת בית ספר החינוך העצמאי. "המנהלת לא נתנה לנו להיכנס פנימה למרות כל האישורים" אומרת טליה קמחי, נציגת ההורים בשיחה ל'בחדרי חרדים'.

"נעלו בפנינו את הדלתות, הרמנו טלפון לסגן של עזרא גרשי שיבוא ויפתח את הדלתות אבל נתקלנו בתשובות מצחיקות שלו ושל גרשי עצמו. כתוצאה מהשהות בחוץ נפלה אחת הילדות במדרגות, פתחה את ראשה ונזקקה לטיפול רפואי מיידי.

"היינו שם עד הצהריים ללא אפשרות כניסה. חובה להזכיר כי עזרא גרשי קיבל מוועדת החינוך של הכנסת דד ליין של הכניסה שלנו עד יום ראשון שעבר. ההתנהלות היא כושלת ולא אפשרי שהדברים ימשיכו להתנהל ככה", מסיימת קמחי את דבריה.

COL פנה לראש מועצת עמנואל, אולם טרם קיבל תגובה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.