מערכת COL | יום ל' תשרי ה׳תשע״א 08.10.2010

יוזמה חינוכית מיוחדת הראויה לחיקוי

תלמידי כיתה ט' של חיידר "אהלי מנחם" חב"ד בביתר עילית משכו את תשומת לבם של המוני עוברים ושבים בעת שנטלו חלק פעיל במבצע ד' מינים בסוכה הגדולה שהוקמה ע"י צעירי אגודת חב"ד ברחבת המשביר לצרכן בירושלים לדיווח ולתמונות
יוזמה חינוכית מיוחדת הראויה לחיקוי

תלמידי כיתה ט' של חיידר "אהלי מנחם" חב"ד בביתר עילית משכו את תשומת לבם של המוני עוברים ושבים בעת שנטלו חלק פעיל במבצע ד' מינים בסוכה הגדולה שהוקמה ע"י צעירי אגודת חב"ד ברחבת המשביר לצרכן בירושלים.

התלמידים שובצו במשמרות שנקבעו מראש וזיכו מאות עוברים ושבים במצות ד' מינים במהלך כל ימי חג הסוכות. יוזמה חינוכית מבורכת של מנהל הת"ת הרב מנחם מענדל כהן הראויה לחיקוי בכל מוסדות החינוך.

כל מי שעבר במהלך חג הסוכות במרכז העיר ליד הסוכה הגדולה של צעירי אגודת חב"ד ברחבת המשביר לצרכן וצפה במראות החן של ילדי כיתה ט' מת"ת חב"ד "אהלי מנחם" ביתר עילית (שנפתחה השנה), מזכים המוני בית ישראל במצות ארבעת המינים לא יכול היה שלא להתפעל מהיוזמה החינוכית הנפלאה שיזם מנהל הת"ת הרב מנחם מענדל כהן בתיאום עם מנהל צעירי אגודת חב"ד בירושלים הרב נפתלי הכהן רוט. בתכנון מסודר להפליא מראש חולקו כל ילדי הכיתה למשמרות, כל יום שלש משמרות מצויידים בסטים טריים של ארבעת המינים ובכיבוד קל לקיים את הוראת הרבי במבצע סוכה במלוא המרץ.

במאור פניהם הרכות והתמימות של הילדים, הצליחו לכבוש את לב כולם ולמשוך אותם אל הסוכה כל אזרח וכל חייל כל מבוגר וכל ילד ולזכותם במצוות החג.
הכל שיבחו את היוזמה וציינו באזני המארגנים את הרושם החיובי וקידוש שם שמים מהפעילות הראויה לחיקוי בכל מסודות החינוך.

 

 


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.