מערכת COL | יום כ"ט תשרי ה׳תשע״א 07.10.2010

תורה שלמה: מאות אברכים ובני ישיבות ביום העיון הראשון

למעלה מ-500 הרשומים בתכנית 'תורה שלמה' של תורת חב"ד לבני הישיבות לומדים כבר מתחילת אלול בספר החדש: "אגרת התשובה עם ביאורי הרבי" שנערך במיוחד ללומדי התכנית לסיפור המלא
תורה שלמה: מאות אברכים ובני ישיבות ביום העיון הראשון

למעלה מ-500 הרשומים בתכנית 'תורה שלמה' של תורת חב"ד לבני הישיבות לומדים כבר מתחילת אלול בספר החדש: "אגרת התשובה עם ביאורי הרבי" שנערך במיוחד ללומדי התכנית.

ביום ראשון השבוע התקיים יום החזרה והעיון הראשון באולם "שירת ירושלים" בירושלים עיה"ק בהשתתפות מאות רבות מהרשומים בתכנית. בשבועות הקרובים יתקיימו חזרות וימי עיון במספר מקומות נוספים, הכל לקראת המבחן המסכם והממצה על כל הספר שיתקיים בי"ט כסלו למאות רבות של אברכים ובני ישיבות מכל החוגים.

רוב האברכים בתכנית נבחנו כבר על ג"ן פרקים של ליקוטי אמרים, וכן על סוגיית אחדות ה' שבמרכזה שער היחוד והאמונה ומאמרי הרבי הרש"ב. ועכשיו עוסקים באגרת התשובה עם כעשרה שיחות  מליקוטי שיחות של הרבי זי"ע. התכנית מתקיימת כבר 3 שנים בהצלחה רבה ובני ישיבות רבים מבקשים להצטרף אליה.

יום העיון נפתח בדבריו של הרב משה שילת מנהל תורת חב"ד לבני הישיבות והרב יוסי פלס מהנהלת התכנית, אחריהם עמד הרב אפרים דמיכובסקי  וסיכם במשך 6 שעות (!) את י"ב פרקי אגרת התשובה עם ביאורי הרבי. באמצע הסיכום נערכה הפסקה לארוחת צהריים והתוועדות מיוחדת עם הרב שניאור זלמן גופין שעורר את הלומדים לעסוק בפועל בעבודת התשובה בדרגותיה השונות.

הרב אליהו קירשנבאום מהנהלת תכנית הלימוד ועורך הספר על אגרת התשובה והרב יהודה כהן גם הוא מהנהלת תכנית הלימוד, עסקו במשך היום כולו, בפינה מיוחדת לכך באולם, בשקלא וטריא עם משתתפי התכנית  ששאלו שאלות בחומר הלימוד. |

בשבועות הקרובים יתקיימו ימי עיון ב- 5 מקומות מרכזיים ברחבי הארץ על מנת לסייע למאות הלומדים להתכונן למבחן.

יום העיון הגדול בירושלים התקיים בסיועם של משפחת קופרמן לעילוי נשמת אביהם ר' אליהו קופרמן ע"ה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.