מערכת COL | יום כ"ט תשרי ה׳תשע״א 07.10.2010

קמפיין מבריק של JLI: במקרה חירום, קח את הקורס הזה

למרות שרק בעוד ימים ספורים יושק הקורס החדש של JLI – "רפואה ומוסר", ב-300 סניפי JLI ברחבי תבל, הרי שהתגובות הנלהבות מציפים את משרדי הארגון, כשהפעם הם מגיעים מעורכי דין, פרופסורים ואנשי אתיקה רפואית מכל רחבי העולם לסיפור המלא
קמפיין מבריק של JLI: במקרה חירום, קח את הקורס הזה
על המודעה נכתב: "במקרה חירום, קח את הקורס הזה". סלוגן מוכר עבור מקרה חירום

למרות שרק בעוד ימים ספורים יושק הקורס החדש של JLI – "רפואה ומוסר", ב-300 סניפי JLI ברחבי תבל, הרי שהתגובות הנלהבות מציפים את משרדי הארגון, כשהפעם הם מגיעים מעורכי דין, פרופסורים ואנשי אתיקה רפואית מכל רחבי העולם.

בין המגיבים ניתן אף למצוא מספר מומחים בעלי שם עולמי, בניהם: מר הון טרוי, לשעבר סגן מזכיר הבריאות ושירותי האנוש של ארה"ב. ד"ר קדיש אלן, נשיא 'טורו קולג'. ד"ר פאול אפלבויים, מנהל אגף חוק ואתיקה באוניברסיטת קולומביה. ד"ר יואל זיוות, מנהל הרפואי של יחידת טיפול נמרץ ברשות הבריאות האיזורית של וויניפג. ד"ר גרהם ליפקין, מנהל רפואי באוניברסיטת בירמינגהם ומר דניאל פולסביי, דיקן ופרופסור למשפטים, בבית ספר למשפטים של אוניברסיטת ג'ורג מייסון.

הקורס המוכר על ידי איגוד הרפואה האמריקני, זוכה לביקורות נלהבות על האיכות האקדמית המעולה שלו, רמת המקצועיות ואת העיתוי של הנושאים בהם הוא מטפל. "הקורס מגיע בזמן שבו ההתקדמות המדעית מייצרת מספר גדל והולך של דילמות אתיות". כתב רופא מקצועי לאחד מסניפי הארגון. "יש צורך חשוב בכך שאנשים יעברו וילמדו את הסוגיות הללו בכדי לדעת לקבל את ההחלטות הנכונות. אני שמח ומודה לאלו שפתחו את הקורס הזה".

"התרשמתי מאוד מהנושאים הנלמדים בקורס", נכתב במכתב תגובה אחר. "השיעור מכסה חלק מהנושאים הקריטיים ביותר ברפואה, חוק ודת, ואני מברך את המאמצים שלכם בכדי להרחיב את הלמידה בתחום זה".

הקורס "רפואה ומוסר" מוכר ע"י לימודי חינוך משפטי (CLE) וחינוך רפואי (CME), מה שגורם לקורס למשוך אליו קהל אקדמי מקצועי שרוצה להשלים את התמחותו בנושא. "ע"י הקורסים הללו אנחנו מנסים להגיע לקהל יעד שונה, שעם הצלחתו יבטיח את השתתפותם של המשתתפים גם בקורסים אחרים של JLI", אומרים במשרדי הארגון.

לקבלת מידע נוסף, או להרשמה לקורס "רפואה ומוסר, בקרו באתר הבית של "JLI - המכון ללימודי יהדות" www.MyJLI.com

For more information, or to register the “Medicine and Morals” course, please visit www.myjli.com.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.