מערכת COL | יום כ"ח תשרי ה׳תשע״א 06.10.2010

ירושלים: תשרי מושבע באירועים בגבעה וברמה ● תמונות

תושבי השכונות גבעת מרדכי ורמת בית הכרם בירושלים שלחו בימים האחרונים מכתבי תודה וברכה לבית חב"ד בניהולו של הרב יעקב סלונים רב קהילת חב"ד ושליח הרבי, בהם הם מביעים התפעלות ושמחה על חודש תשרי מלא וגדוש באירועים שנסכו בהם חיות לשנה החדשה לסיפור המלא 
ירושלים: תשרי מושבע באירועים בגבעה וברמה ● תמונות

תושבי השכונות גבעת מרדכי ורמת בית הכרם בירושלים שלחו בימים האחרונים מכתבי תודה וברכה לבית חב"ד בניהולו של הרב יעקב סלונים רב קהילת חב"ד ושליח הרבי, בהם הם מביעים התפעלות ושמחה על חודש תשרי מלא וגדוש באירועים שנסכו בהם חיות לשנה החדשה.

הכל החל עוד בר"ה ומבצע שופר מורחב שהתפרש על כל הגנים הציבוריים ותחנת כיבוי אש המחוזית בעזרת חברי הקהילה שהתנדבו לכך.

ביום שני של עשרת ימי תשובה יצאו נשות בית מדרש בוקר "נשמה" שהוקם לזכר הזוג הולצברג שלוחי הרבי להודו הי"ד יחד עם בני משפחותיהם באוטובוס לעבר קרית ארבע לבית משפחת נחשון כשהגב' שרה נחשון תחי' מרתקת ומלהיבה את הציבור על מסירות הנפש למען עם ישראל וארץ ישראל. משם יצאו למערת המכפילה וסיירו עם מדריך מקומי בישוב היהודי בחברון ובקברה של הרבנית מנוחה רחל ע"ה. בדרך חזרה הודו נשות בית המדרש לבית חב"ד בראשותו של הרב יעקב סלונים על היוזמה הברוכה ועל כל השיעורים במהלך השנה שעברה, וקיבלו ע"ע להוסיף עוד משתתפות, לעשרות שכבר מגיעות מידי שבוע.

בליל ו' תשרי בערב התאספו כ100 מנשות האזור לערב מיוחד לזכרה של הרבנית חנה ע"ה אם הרבי , הרב שלום בער מרזל שליט"א ר"י "תפארת מנחם" בעיר הרצה על ההכנה ליום הכיפורים מתוך שמחה, והגב' ליבא ברוצקי תחי' ריגשה את ציבור הנשים בסיפור חייה בליווי צלילים וניגוני דביקות מעוררים. נשים רבות קיבלו על עצמם להתחיל ולהשתתף בשיעורי הנשים המתקיימים במהלך השבוע.

במהלך חג הסוכות יצאו חברי קהילת חב"ד למבצע ארבעת המינים לחנויות בקניון רמת בית הכרם לזכות את היהודים במצוות היום.

גולת הכותרת של החג הייתה שמחת בית השואבה בה השתתפו מאות מתושבי האזור על נשיהם וטפם שרקדו ושמחו בליווי תזמורתו של ר' אלאור ולנר שיחי' ששימח והרקיד ברחובה של עיר בשמחה חסידית עד השעות הקטנות של הלילה, סיפור השגחה פרטית נפלא כשכמה דקות לפני האירוע הופיע לפתע לא פחות מאשר הזמר אהרון רזאל שעצר להתפלל ערבית כשפנה אליו הרב סלונים המכירו מאירועים שהופיע בבית חב"ד לפני שנים אחדות אמר לו כי הוא בדרכו להופעה באפרת וצר לו לסרב, לפתע לאחר התפילה פנה רזאל לרב סלונים ואמר לו שיפתח את הערב כששאלו הרב סלונים כיצד זה שינה דעתו אמר לו שבמהלך ערבית צלצל הטלפון מס' פעמים ולא ענה כשחזר לאחר התפילה לשיחה התברר לו שזה המארגנים של האירוע באפרת שביקשו ממנו להתעכב היות ועדיין אינם מוכנים בזה ראה משמים סימן שצריך להישאר עם בית חב"ד ואכן הלהיב בשיריו המשמחים לקול תרועות הרוקדים.
במהלך הערב נאמרו דברי תורה ע"י רבני השכונות ודברי ברכה של סגן ראש העיר מר דוד הדרי שיחי' ידיד בית חב"ד המסייע רבות לפעולות בית חב"ד במהלך כל השנה. כמו"כ הופיעו צמד להטוטנים מקצועי בלהטוטי אש ולוליינות לשמחת המשתתפים הרבים שטעמו את מה שמתואר בתלמוד על השמחה שהייתה בביהמ"ק תוך תפילה ותקווה שנזכה לראות זאת שוב בבית המקדש השלישי.

במהלך חג שמחת תורה אורגן ע"י בית חב"ד ריקוד מאוחד של 2 הקפות של בתי הכנסת באזור מתוך שמחה חסידית ברחבה הגדולה של בתי הכנסת, התושבים והגבאים הודו לרב סלונים רב קהילת חב"ד על היוזמה הברוכה באיחוד כלל התושבים לשמחת התורה בשכונה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.