מערכת COL | יום כ"ח תשרי ה׳תשע״א 06.10.2010

ארועי סוכות בקהילה הישראלית במוסקבה

הצלחה מרשימה לפעילות הועדה לדוברי עברית במוסקבה בראשות הרב יעקב פרידמן בחג הסוכות. למעלה מאלף ישראלים נטלו חלק בקיום מצוות החג: ישיבה בסוכה, ברכת ד' מינים, שמחת בית השואבה וההתוועדויות הרבות לדיווח ולתמונות  
ארועי סוכות בקהילה הישראלית במוסקבה
הצלחה מרשימה לפעילות הועדה לדוברי עברית במוסקבה בראשות הרב יעקב פרידמן בחג הסוכות. למעלה מאלף ישראלים נטלו חלק בקיום מצוות החג: ישיבה בסוכה, ברכת ד' מינים, שמחת בית השואבה וההתוועדויות הרבות.

בסוכת המרכז הקהילתי היהודי 'מאירנה ראשצ'ה' ביקרו מאות ישראלים בימי החג ובימי חול המועד שם ברכו על ארבעת המינים וישבו לסעודות והתוועדויות רבות באמירת 'לחיים'. במקביל, יצאה משלחת מיוחדת של הועדה לדוברי עברית בראשות הרב פרידמן עם סוכה ניידת למשרדי החברות הישראליות במוסקבה בהם: דניה סיבוס, חברת cft, חברת תכשיטים, כמו גם אל מרכז הקניות הגדול 'מוסקבה סיטי' ונמל התעופה בעיר 'דמדובה' וכמובן אל השגרירות הישראלית במוסקבה בראשות השגרירה דורית גולדינר דרוקר. במסגרת פעילות זו זוכו המצוות החג מאות רבות של ישראלים.

גם בתפילות וסעודות החג במרכז הקהילתי היהודי נטלו חלק יותר ממאתיים ישראלים שנהנו מאוירת חג מיוחדת עם הרבה שמחה 'לחיים' והתוועדויות. גם בשמחת תורה השתתפו במרכז היהודי כמאתיים חמישים ישראלים בתפילות החג ובהקפות שמחת תורה עם הרב הראשי של רוסיה הרב בערל לאזר שם קיבלו החבר'ה הישראלים הקפה מיוחדת עם ספרי התורה.

'אכן השנה למרות חול המועד הקצר', מסכמים במשרדי הקהילה הישראלית, 'ההספק היה מרשים ומכובד כאשר הצלחנו להביא את שמחת ומצוות החג ללמעלה מאלף ישראלים במוסקבה'.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.