מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשס״ד 23.06.2004

הסתיים המחזור הראשון של קייטנות 'גן-ישראל' באודסה

בטקס חגיגי ובשירת "אני מאמין" הסתיים המחזור הראשון של קייטנות 'גן ישראל' בחסות ארגון 'אור אבנר' בעיר אודסה שבאוקראינה. השליח הרב משה הרטמן שניהל את קייטנת גן ישראל יחד עם המרכז ר' שמואל ייריש סיפר כי השנה השתתפו בקייטנה כ100 ילדים, מספר כפול ממשתתפי הקייטנה בשנה שעברה. "השנה השתתפו בקייטנה ילדים רבים מבתי ספר לא יהודיים, עקב ההצלחה הגדולה בשנה שעברה". המרכז, ר' שמואל ייריש שהינו בעל תשובה מפירותיה של ישיבת תומכי תמימים באודסה ניצל את נסיונו כמחנך בת"ת חב"ד וכרכז ארגון צבאות ה' באודסה והשקיע את מרצו ורעיונותיו המקוריים להצלחת הקייטנה.
הסתיים המחזור הראשון של קייטנות 'גן-ישראל' באודסה
שלושה נמשכה הקייטנה, והילדים למדו בה על מושגים רבים ביהדות, תוך כדי שילוב של עבודות יצירה יהודית. הרב הרטמן: "חיקינו בעצם, את המודל של קייטנות הקיץ החב"דיות בארץ. שילבנו בין משחקים והנאה לבין לימודים ותכניות העשרה ביהדות. הילדים למדו על מצוות ציצית, ובעצמם התקינו טליתות קטנים כשרים. הם אפו חלות לשבת וגם עצבו כיסוי לחלות. הם יצרו נרות הבדלה מדונג. היתה להם חוויה יהודית מאושרת. לחלק מהילדים זו הפעם הראשונה שנתלים במושגים כמו כיפה וציצית. כמו כן הילדים נהנו מטיולים ופעילויות חוויתיות שונות. הילדים למדו גם משניות בעל פה והמצטיינים שביניהם זכו בפרסים.
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
יישר כח
ד' תמוז ה׳תשס״ד
יישר כח לרבנים אברהם ובנימין וולף שהם מראשי הקהילה היהודית, ולכל צוות משפחות השלוחים האחרים שבעיר. שה' ישלח לכם הרבה כוחות ותזכו לראות פירות רבים מפעולותיכם הברוכות.

2.
שטערני כל הכבוד
ד' תמוז ה׳תשס״ד
חברה נשכחת מימי הבגרויות העליזים
3.
כל הכבוד
ד' תמוז ה׳תשס״ד
חיים 770
4.
לבני היקר.
ה' תמוז ה׳תשס״ד
ציפיתי שהקעמפ יהיה כל כך מוצלח אבל לא ציפיתי שישרוליק יחזור בסוף ליהות מרכז בכל אופן נהנתי לראות את התמונות ומאחל לך המון הצלחה בהמשך......
להתראות איציק
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.