מערכת COL | יום כ' תשרי ה׳תשע״א 28.09.2010

חשיפה: יוזמה מקורית של פופאק לרווחת אנ"ש

כעשרים חודשים אחרי שהקים את צרכניית-החסד המסובסדת של 'כולל חב"ד' בצפת, מפתיע איש-החסד ר' יוסף יצחק פופאק עם יוזמה חדשנית ומקורית שתסייע לאנ"ש בכל רחבי ארץ-הקודש להקל באופן משמעותי את עול כלכלת הבית והמשפחה חשיפה: יוזמה מקורית של פופאק לרווחת אנ"ש לסיפור המלא 
חשיפה: יוזמה מקורית של פופאק לרווחת אנ

כעשרים חודשים אחרי שהקים את צרכניית-החסד המסובסדת של 'כולל חב"ד' בצפת, מפתיע איש-החסד ר' יוסף יצחק פופאק עם יוזמה חדשנית ומקורית שתסייע לאנ"ש בכל רחבי ארץ-הקודש להקל באופן משמעותי את עול כלכלת הבית והמשפחה

לפני כשנתיים התגייס הרב פופאק לימין ארגון החסד כולל חב"ד ומימן הקמת צרכניית-חסד מסובסדת, בה מתאפשר לאנ"ש בצפת וסביבותיה לרכוש מוצרי איכות במחירי עלות ולהוזיל באופן משמעותי את עלות סל הקניות החודשי.

נוכח ההקלה הגדולה שהצרכנייה גורמת למאות משפחות מידי חודש, החליטו ר' יוסף יצחק ורעייתו בת-שבע פופאק, כי 'את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק': ישנם עוד כל כך הרבה משפחות שעשויות לחסוך ולחוש הקלה משמעותית בעול החודשי, חייבת להיות דרך להרחיב את המיזם למען אנ"ש בכל רחבי הארץ! עד מהרה 'הבריק' במוחו רעיון מקורי, לגייס לעניין את פלאי הטכנולוגיה, להקים אתר-קניות משוכלל וידידותי, בו תוכל כל משפחה לרכוש ללא קושי את המוצרים ולקבל משלוח מסובסד עד הבית.

הפעם היה תור כולל חב"ד להתגייס בהתלהבות ליוזמה. האות ניתן ובימים אלו הולך ומוקם אתר-אינטרנט משוכלל שכבר בשלב הראשון יציע מאות מוצרי-מכולת ומצרכי יסוד במחירי עלות. באתר ניתן יהיה לראות תמונה ברורה של כל מוצר, לציין את הכמות הנדרשת, לאסוף "סל מוצרים", לאשר את הקניה ו...להמתין למשלוח.
מרכז בקרה ממוחשב יטפל בקבלת ההזמנות, העברתן אל המרכז הלוגיסטי שיארוז ויכין את המשלוחים, וילווה את המשלוח עד להגעתו בשלמות אל בית המשפחה.
אתמול, הגיעו ר' יוסף יצחק פופאק, רעייתו בת שבע ובני משפחה נוספים, לקביעת מזוזה במרכז החדש. "מרגש מאוד לחשוב על ההקלה שתהיה מנת חלקם של אלפי משפחות אנ"ש" אמר איש החסד בסיפוק. "אני מודה מעומק הלב לידידי ר' שלום דוכמן ולצוות כולל חב"ד שנרתם לעניין והעביר אותו ממחשבה למעשה בצורה יסודית ומקצועית".

ואילו ר' מענדי בלוי מהנהלת כולל חב"ד שיבח את "הרעיון המהפכני של משפחת פופאק, שקודם כל מעביר בבת אחת את הצרכנייה המוזלת לכל אנ"ש בכל מקום בארץ; ושנית, מאפשר הוזלה מיידית ע"י חסכון בעלויות האדירות של הקמת חנויות, דמי-שכירות, עובדי תפעול, מיסים, ניהול מלאי ועוד. כל שנותר הוא לארגן ביעילות את מערך המשלוחים לכל בית – ולכך אנו נערכים אי"ה באחריות ובזהירות רבה".

ה"פיילוט" הראשוני של הפרויקט יחל אי"ה בקרוב בקרית מלאכי – כאשר כבר בשבועות הקרובים יתאפשר לתושבי נחלת הר חב"ד להירשם, להיכנס לאתר הקניות, וכמו שאומר הרב פופאק "קליק אחד – והקניה המוזלת בדרך לבית".

הפעילות תורחב בהדרגה תוך הפעלת מערך משלוחים מסובסד. כולל חב"ד יפרסם אי"ה בצורה ממוקדת, בכל ריכוזי אנ"ש, אודות תחילת הפעלת המיזם בכל מקום.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.