מערכת COL | יום י"ח תשרי ה׳תשע״א 26.09.2010

הלילה בחצות: ההקפאה תמה ● מימין ומשמאל נערכים

הלילה בחצות יפוגו עשרת חודשי הקפאת הבניה שנכפו על המתיישבים היהודיים ביהודה ובשומרון ● כזכור, בראיון מיוחד שנתן ל-COL ראש-המועצה המקומית שומרון, גרשון מסיקה, הוא הבטיח כי יצא למלחמה חזיתית בנתניהו מיד עם סיום התכנית ● ובינתיים: מימין ומשמאל מאיימים בפרישה מהממשלה  לדיווח מלא
הלילה בחצות: ההקפאה תמה ● מימין ומשמאל נערכים
ההקפאה ביישוב ברוכין שבשומרון. (צילום: מנדי ריזל, COL)
הלילה בחצות יפוגו עשרת חודשי ההקפאה היזומה שכפה ראש-הממשלה בנימין נתניהו על היישובים היהודיים ביהודה ובשומרון. כזכור, גם בערים החרדיות שמעבר לקו-הירוק, דוגמת ביתר-עילית, נאסרה הבניה.

בראיון שנתן לפני כחודשיים ל-COL, הבטיח ראש המועצה האיזורית שומרון, גרשון מסיקה, כי ההקפאה תסתיים במועד. במידה ולא, הזהיר, יצאו המתיישבים למלחמה חזיתית עם נתניהו ויבנו על אפו ועל חמתו.

ובשעות האחרונות לפני סיומה של ההקפאה, דרמה פוליטית: פרשנים מעריכים כי מפלגת העבודה לא תוכל להשאר בממשלה שבונה ביישובים היהודיים בעת "תהליך השלום", כאשר מנגד, לא יתנו שרי הליכוד והימין יד להמשך ההקפאה.

נראה כי מחר צפויה התחממות ניכרת בזירה הפוליטית, כאשר מימין ומשמאל מאיימים לפרק את הממשלה, כאשר בתווך מתערבים להם גורמים בינלאומיים שמנסים להפעיל לחץ על נתניהו.

הערב יערכו ביהודה ובשומרון חגיגות עם טרקטורים, מערבלי בטון וכלים נוספים, כדי לשדר ולשווק לעולם את תמונות חידושה של הבנייה, לציון תום מועד ההקפאה, בתקווה ובאמונה שהגזירה אכן תוסר לחלוטין.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.