מערכת COL | יום י"א תשרי ה׳תשע״א 19.09.2010

כרטיס טיסה לרבי ל"מצטיין הישיבה" בבני ברק

כל 'תמים' שואף לשהות בחודש תשרי ב-770, אך לא כל אחד יכול לממש את השאיפה הזו, עקב העלויות הגבוהות. לשם כך הכריזה הנהלת ישיבת תות"ל בבני ברק על מבצע מיוחד, במסגרתו יבחנו התמימים בישיבה על כל חומר הלימודים בעיונא, בגירסא ובחסידות, וימלאו טבלה על התנהגותם הכללית והחסידית. בין המצטיינים העולים לשלב הגמר תתקיים הגרלה על כרטיס טיסה מיידי לחודש תשרי לסיפור המלא
כרטיס טיסה לרבי ל
כל 'תמים' שואף לשהות בחודש תשרי ב-770, אך לא כל אחד יכול לממש את השאיפה הזו, עקב העלויות הגבוהות. לשם כך הכריזה הנהלת ישיבת תות"ל בבני ברק על מבצע מיוחד, במסגרתו יבחנו התמימים בישיבה על כל חומר הלימודים בעיונא, בגירסא ובחסידות; וימלאו טבלה על התנהגותם הכללית והחסידית. בין המצטיינים העולים לשלב הגמר תתקיים הגרלה על כרטיס טיסה מיידי לחודש תשרי.

בהגרלה שנערכה בו' תשרי עלה בגורל הת' מנחם מענדל שי' כספי, בן השליח הרב יגאל כספי מנהל בית חב"ד במעלות, והוא ייצג את תלמידי הישיבה בחצרות קדשנו. עם הישמע הבשורה הורם הזוכה על כתפיים וריקודי "טייערע ברידער" פרצו ברחבי הזאל. הזוכה בגורל מצטרף לחבריו לספסל הלימודים השוהים ב-770 מערב ראש השנה, לאחר שקיבלו את אישור הנהלת הישיבה. התמימים ישתתפו בסדרי הלימוד שמארגן 'אש"ל הכנסת אורחים' ואשר ידווחו להנהלת הישיבה. שאר התמימים השתתפו בהגרלה על 300$ כהשתתפות בכרטיס טיסה לרבי.

אגב, בעקבות הבן, החליט האב לנסוע גם להסתופף בחצרות קדשנו ב'זמן שמחתנו'. וגם 'מופת' היה: התברר שהדרכון נשלח בדואר לשם הארכת תוקפו. בסייעתא דשמיא הסכים מנהל הסניף לפתוח במיוחד את הסניף ולחפש בינות למאות המעטפות שבשקי הדואר את המעטפה המיוחלת טרם שליחתה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.