מערכת COL | יום י"א תשרי ה׳תשע״א 19.09.2010

ערב מיוחד ציין חצי יובל לקרן חנ"ה

אווירה חגיגית ומכובדת אפפה את אוהל האירועים בכפר חב"ד בליל ו' בתשרי. נשים מכל רחבי הארץ, מכל שכבות הגילאים, הגיעו לכפר חב"ד כדי לכבד את זכרה וללמוד מדרכיה של אם המלכות – מי שהעמידה את נשיא הדור ונתנה לנו מתנה כה יקרה  לסיפור המלא
ערב מיוחד ציין חצי יובל לקרן חנ
צילום: NCL.ORG.IL
אווירה חגיגית ומכובדת אפפה את אוהל האירועים בכפר חב"ד בליל ו' בתשרי. נשים מכל רחבי הארץ, מכל שכבות הגילאים, הגיעו לכפר חב"ד כדי לכבד את זכרה וללמוד מדרכיה של אם המלכות – מי שהעמידה את נשיא הדור ונתנה לנו מתנה כה יקרה. הנשים שמחו להיפגש ולאחל האחת לרעותה מקרב לב 'גמר חתימה טובה'.

האולם החגיגי היה ערוך בטוב טעם, על הבמה התנוצץ לו נר הנשמה בסמוך לתמונתה המאירה של הרבנית חנה. בצידי האולם הוצע בר עשיר לאורך הערב כולו, ופריטים יקרי ערך הועמדו בטוב טעם למכירה סינית.

את הערב פתח הרב אלי' וולף אשר ביאר בטוב טעם את משניות חנ"ה. המשא המרכזי אותו העבירה הגב' רחל בולטון עסק בסוגיות יומיומיות ועכשוויות הנוגעות לשלום בית ובדרך לפתירתן, בהשראת ההתמסרות והביטול אותה נתנה הרבנית חנה ביחס לבעלה המקובל רבי לוי יצחק שניאורסהון.

לאורך הערב כולו נוגנו והושרו ניגוני דבקות ותפילה, ניגונים המתאימים לאווירת 'בין כסה לעשור' ועוררו לתשובה ומעשים טובים. חלק אומנותי זה נוהל על ידי הכנרית המקצועית הגב' לאה גוריאצ'ניק אשר גם סיפרה את סיפור שיבתה אל חיק היהדות לאחר שלמדה במוסדות המוסיקה האקדמאים ברחבי העולם.

הגב' שרה זילברשטרום מארגון נשי ובנות חב"ד וגם המנחה גב' אסתי משי זהב מרמת השרון, עודדו את הנשים להשתתף בהגרלות ולתרום תרומת חברות ב'קרן חנ"ה', אותה הקים ארגון נשי ובנות חב"ד לפני 25 שנה על פי בקשתו האישית של הרבי. קרן למימון תעמולה ופעילות בשלוש המצוות הקשורות לנשים: כשרות, טהרת המשפחה והדלקת נר שבת. נשים רבות תרמו וניתן עדיין להוסיף ולתרום לטובת פעילות תעמולה במצוות אלו המתקיימת לאורך השנה כולה על ידי ארגון נשי ובנות חב"ד. כל תורמת זכתה בשי: זוג פמוטי קריסטל ותקליטור העוסק בנושא שבת ויכול לשמש את הנשים בעבודת הפצת היהדות בבית ובסביבה.

הצוות שארגן את האירוע היה הגב' מאירה אהרון, הגב' דבורה בוטמן, הגב' חנה גוטמן, הרבנית הינדה גרליצקי, הגב' צילה רינה לאטר, הגב' עמית סודקביץ', מיכל נחשון, הגב' שולמית סגל, הגב' חני סלאווין, הגב' שמחה קלאוורי, הגב' ברכה שילת, הגב' יוכבד שניאורסון ובנות מבית הספר העל יסודי והמכללה בכפר חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.