מערכת COL | יום ח' תשרי ה׳תשע״א 16.09.2010

חידוש מ-JEM: תקליטור התוועדות חודשי מהרבי

"בשנה הקרובה, חברת המדיה החב"דית JEM תפיק מידי חודש דיסק DVD הכולל התוועדות מלאה עם הרבי שמעולם לא פורסמה. הוידיאו יוקרן בישיבות חב"ד בלבד", כך מסר מנהל JEM הרב אלקנה שמוטקין במהלך הרצאה לאורחים הרבים שהגיעו לתשרי אצל הרבי, שאורגנה על ידי ועד תלמידי התמימים העולמי לסיפור המלא
חידוש מ-JEM: תקליטור התוועדות חודשי מהרבי
ועד תלמידי התמימים אירגן יחד עם חברת המדיה החב"דית jem שורת אירועים למען אורחי תשרי.

האירוע הראשון היה אתמול - יום שלישי, הרב אלקנה שמוטקין מנהל חברת jem מסר הרצאה מאלפת בליווי שקופיות למאות התמימים שהתאספו בבניין צא"ח באולם רחב הידים של 'ספרית לוי יצחק'.

ההרצאה הייתה על תולדות הרבי בשנים שלפני בואו לארה"ב, והמסמכים שהוצגו בה היה מתוך הספר החדש שעתיד לצאת לאור על ידי חברת jem.

ההרצאה הייתה כשעה וחצי ובמהלכה הציג הרב שמוטקין כ50 מסמכים - חלקם לא שזפתם עין מעולם, כמסמך שבו ממנים את הרבי לרב בית כנסת ביקטרינוסלב באמצע שנות הפ'.

בסיום ההרצאה החל חלק של פאנל - נתנה אפשרות לתמימים לשאול שאלות את הרב שמוטקין. הרב שמוטקין סיפר בחלק זה על הספר שעתיד לצאת לאור, ואמר שהספר יכלול 12 פרקים, כשכל פרק על עיר אחרת בה שהה הרבי עד בואו לארה"ב, הספר יהיה במתכונת אלבומית-מסמכית, ולא בצורת ספר, שלזה מיועד הספר 'ימי מל' בהוצאה החדשה שהולך לצאת בקרוב על ידי הוצאת קה"ת ובעריכת הרב מרדכי מנשה שי' לאופר ובנו משה.

ובסיום הפתיע הרב שמוטקין את כל התמימים בהודעה מרגשת:

בשנת תשע"א חברת jem תוציא מידי חודש וחודש דיסק DVD הכולל התוועדות מלאה עם הרבי, שמעולם לא פורסמה! הוידיאו יוקרן בישיבות חב"ד בלבד, וניתן לקבלו על ידי בקשה. ההודעה עוררה מחיאות כפים סוערות.

היום - יום רביעי ועד התמימים בשיתוף עם חברת jem יקרין וידיאו מיוחד בפרסום ראשון, ויכלול, קטע מהתוועדות כ' כסלו תשל"ז בו הרבי מודיע על הדפסת המשך תער"ב, ומודיע שהאחריות לא תהיה עליו בלבד, אלא כל אחד ישלם דולר השתתפות.
מלבד זאת חברת jem מראה במהלך החודש יחד עם ועד התמימים וידיאו בפרסום ראשון מתשרי תשל"ז שצולם על ידי הרב לוי יצחק פריידין והיה גנוז בארכיונו עד שנקנה על ידי חברת jem. הוידיאו חולק לכמה חלקים, ומוקרן בהמשכים במהלך החודש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.