מערכת COL | יום ז' תשרי ה׳תשע״א 15.09.2010

סיפורים עלומים על יהדות רוסיה נחשפו ע"י JEM

JEM
בימים אלו עמלים אנשי חברת המדיה החבדי"ת – JEM, על פרוייקט היסטורי שאפתני בו מראיינים הם שחקני מפתח בכירים בכל הקשור במאבק למען יהודי ברית המועצות ושימור גחלת היהדות מאחורי מסך הברזל, כל זאת כחלק מהפרוייקט 'המפגש שלי עם הרבי' ● הגב' רוזה מלמד, בת 95, שמשפחתה אירחה את אדמו"ר הריי"צ נ"ע במהלך גלותו קסטרומה שברוסיה אותרה בישראל על ידי חברת המדיה החב"דית JEM לצורך צילום ראיון מרתק  לסיפור המלא   
סיפורים עלומים על יהדות רוסיה נחשפו ע
ר' אלכסנדר פרוצ'יאנסקי מראיין את הגב' רוזה מלמד
עד עתה הסיפור שלא סופר על הניצחון ההירואי של יהדות רוסיה על הקומוניזם נשמר בקפדנות. במשך שנים, סוכני ביון של ארה"ב וממשלת ישראל, יחד עם ראשי ארגונים יהודים שהיו מעורבים במאבק למען יהודי ברית המועצות, שמרו על חשאיות, וכך גם אותם חסידים שנסעו בעילום שם כמו 'תיירים' לאותם מדינות בתקופה שהסתיימה לפני שני עשורים.
 
בימים אלו עמלים אנשי חברת המדיה החבדי"ת – JEM, על פרוייקט היסטורי שאפתני בו מראיינים הם שחקני מפתח בכירים בכל הקשור במאבק למען יהודי ברית המועצות ושימור גחלת היהדות מאחורי מסך הברזל, כל זאת כחלק מהפרוייקט 'המפגש שלי עם הרבי'.
 
בעזרת טיפים משלוחי חב"ד ברחבי ברית המועצות, הגיעו חברי ההפקה לאישים שונים, בניהם הגב' רוזה מלמד, בת 95, שמשפחתה אירחה את אדמו"ר הריי"צ נ"ע למשך עשרה ימים במהלך גלותו קסטרומה שברוסיה. מלמד אף סיפרה בראיון כי אביה היה השוחט של קסטרומה, ואביה סיפק לו בשר.
 
צוות 'המפגש שלי עם הרבי' מבקש את עזרת הציבור באיתור מידע וסיפורים לעזרת הפרוייקט. במידה ויש לכם מידע שיוכל להועיל אנא שילחו איימיל לכתובת: [email protected].
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.