מערכת COL | יום ז' תשרי ה׳תשע״א 15.09.2010

המיליארדר האוסטרלי הארי טריגובוף ביקר ב'אור שמחה'

המיליארדר האוסטרלי מר הארי טריגובוף ביקר היום (שלישי) בפנימיית 'אור שמחה' בכפר חב"ד, הביקור נפתח בסיור בקמפוס המרשים של הפנימייה ושמע סקירה רחבה על הפעילות המיוחדת להצלת ילדי רווחה בארץ הקודש. כמו כן, חנך מר טריגובוף פארק ייחודי המוקם בימים אלו לטובת ילדי המוסד ואשר יקרא על שמו 'גן טריגובוף'  לדיווח ולתמונות 
המיליארדר האוסטרלי הארי טריגובוף ביקר ב'אור שמחה'
צילום: ברלה שיינר, COL
המיליארדר האוסטרלי מר הארי טריגובוף ביקר היום (יום ג') בפנימיית 'אור שמחה' בכפר חב"ד, הביקור נפתח בסיור בקמפוס המרשים של הפנימייה ושמע סקירה רחבה על הפעילות המיוחדת להצלת ילדי רווחה בארץ הקודש. כמו כן, חנך מר טריגובוף פארק ייחודי המוקם בימים אלו לטובת ילדי המוסד ואשר יקרא על שמו 'גן טריגובוף'.

גן זה מוקם כהוקרה מיוחדת על תמיכתו הרבה במשך השנים לטובת מוסדות חב"ד בסידיני אוסטרליה ועל ידי השליח הרב דוד שי סלאבין .בהמשך התכבד האורח בקביעת מזוזה במשפחתון שבנייתו הושלמה בימים אלו .

לביקור התלווה גם הרב מרדכי שמואל אשכנזי – רבו של כפ"ח אשר סבו הכיר את משפחת טריגובוף עוד בשנחאי שבסין בשנות המלחמה והעלו יחד זיכרונות משותפים מבני המשפחה הענפה.

האורח הביע את התרשמותו העמוקה מכל הנעשה למנכ"ל המוסד השליח הרב זאב סלאבין ולמנהל הרב יוסף יצחק קליין והביע את תקוותו כי המקום יפרח וישגשג מעלה מעלה .
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.