מערכת COL | יום ו' תשרי ה׳תשע״א 14.09.2010

מתנות לחג מויסקונסין לילדי כתה א' בשדרות

הבוקר, הגיעו לבית הספר מדעי תורני בשדרות הרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור יחד עם השליח הרב זאב פיזם כשבידיהם ארגזים מלאים מתנות לילדי כתה א' מתנת קהילת חב"ד במקוואן ויסקונסין שבארה"ב המתנות שימחו את הילדים ונתנו להם הרגשה של הזדהות וערבות הדדית  לסיפור המלא 
מתנות לחג מויסקונסין לילדי כתה א' בשדרות
בימים האחרונים חזרו תושבי שדרות להיות מותקפים על ידי רקטות קאסם מעזה. רק אתמול בשש בבוקר, התעוררו התושבים לקול נפץ רקטה שנחתה בעיר, ב"ה ללא נפגעים. אך השגרה הקשה פוגעת במיוחד בילדים.

הבוקר הגיעו לבית הספר מדעי תורני בשדרות הרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור יחד עם השליח הרב זאב פיזם כשבידיהם ארגזים מלאים מתנות לילדי כתה א' מתנת קהילת חב"ד במקוואן ויסקונסין שבארה"ב המתנות שימחו את הילדים ונתנו להם הרגשה של הזדהות וערבות הדדית מתוך אהבת ישראל.

הרב מנחם רפפורט שיזם את משלוח המתנות ביקר עם קהילתו בשדרות לפני כמה חודשים, הם ראו את הילדים לומדים ומשחקים תחת אמצעי מיגון. המחזה נגע לליבם. ובו במקום החליטו כמה מחברי הקהילה לדאוג למשלוחי מתנות על מנת להביא לילדי שדרות רגעים של חיוך ושמחה.

מנהלת בית הספר הודתה לצעירי חב"ד על היוזמה המבורכת שמעניקה לילדים הרגשה טובה על כך שיהודים מרחבי העולם חושבים עליהם ולבם קרוב אליהם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.