מערכת COL | יום ה' תשרי ה׳תשע״א 13.09.2010

הערב בכפר חב"ד: עצרת זיכרון לע"נ הרבנית חנה ע"ה

הערב תתקיים באוהל האירועים בכפר-חב"ד העצרת השנתית לזכרה של הרבנית הצדקנית מרת חנה שניאורסון – אם הרבי. חוויה וחובה לכל אישה לסיקור מלא
הערב בכפר חב
הערב תתקיים באוהל האירועים בכפר חב"ד העצרת השנתית לזכרה של הרבנית הצדקנית מרת חנה שניאורסון – אם הרבי. ההשתתפות בעצרת – חוויה וחובה לכל אישה.

בין השעות 19:00 ל-20:00 ייפתח האירוע בבר עשיר ובמכירה סינית על פריטים יקרי ערך: תמונה של 770 מזהב טהור, קערת הגשה מכסף טהור 'הצורפים' וקנדלברה מקריסטל בשילוב כסף טהור 'הצורפים' – כל אלו תרומת הגב' חנה גוטמן ומשפחתה, חצי פיאת קאסטם תרומת הפיאנית מלכי ליפסקר, סט ברכונים מהודר מעור תרומת 'עורגינל' – משפ' רובר, ספרים: סט 'שולחן ערוך' ו'שולחן שבת' תרומת קה"ת, זכות הגדלה על קאפה תרומת קריאטיב הכפר, צ'יפסר חשמלי ועוד.

תוכנית הערב תיפתח בהדלקת נר נשמה וקטעי ריאיון מצולמים על הרבנית מפי נשים שהכירוה ויוקרנו קטעי וידאו מהרבי בדברו על אמו הרבנית.

לימוד משניות יהיה עם הרב אלי' וולף, משא מרכזי בנושא שלום בית יינתן על ידי הגב' רחל בולטון – הרבנית חנה כמודל להתמסרות וביטול. באירוע ישולבו קטעי אומנות של הכנרית המקצועית גב' לאה גוריאצ'ניק וכן סיפור חייה.

המשתתפות תוזמנה להיות חברות בקרן 'חנה' – הקרן שהקים ארגון נשי ובנות חב"ד בשנת תשמ"ה על פי בקשתו האישית של הרבי – לתעמולה במצוות חנ"ה. תרומת חברות – 395 ₪. החברות תקבלנה שי ותשתתפנה בהגרלה על יהלום. כמו כן יוצעו פריטים למכירה פומבית לטובת הקרן: מטבע מהרבי משובץ בתליון, מפיות נדירות לחלות בשילוב בד מהאדמו"ר הריי"צ ומשמלת הרבנית חיה מושקא.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.