מערכת COL | יום ג' תמוז ה׳תשס״ד 22.06.2004

הרב גרונר חיזק את המתיישבים בגוש-קטיף

הרב יהודה לייב גרונר ערך אתמול (ב') סיור בגוש קטיף. הרב גרונר ביקר בכמה מיישובי הגוש ומוסדותיו, בתחילת הסיור נפגש הרב גרונר עם ראשי המתיישבים בישיבה מיוחדת שקיימו בבניין המועצה האזורית. בין היתר ביקר הרב גרונר בתלמוד תורה עצמונה שם דיבר בפני התלמידים ולשם הגיעו גם עשרות מילדי הגנים של נווה דקלים. כמו כן דיבר הרב גרונר בישיבת "תורת החיים"  -  בנווה דקלים, בתחילה שוחח שעה ארוכה עם ראש הישיבה הרב שמואל. השניים שוחחו והתפלפלו בשיחה לבבית ומעניינת, לאחר מכן דיבר בפני תלמידי הישיבה כשעה ארוכה.
הרב גרונר חיזק את המתיישבים בגוש-קטיף
בסיום ביקורו אמר הרב גרונר כי בפעילות בעניין "המשאל בליכוד" ראינו כיצד האחדות הביאה לניצחון והצלחה נגד כל הסיכויים, כאשר בראשות המערכה עמד המטה ל"שלום העם והארץ" שעל-ידי צעירי חב"ד עם התגייסות של בתי חב"ד - ממטולה ועד אילת - והרתמות מלאה של אנ"ש לעזרת השלוחים. הביקור אופיין בלבביות רבה מצד כל אלו אתם הוא נפגש - ראשי המתיישבים, התושבים, תלמידי הישיבה, ואף הילדים הקטנים התרגשו מהביקור, לביקור כולו התלווה השליח האזורי הרב יגאל קרשינזפט. את הביקור יזם וארגן רכז הפעילות של מטה לשלום העם והארץ הת' יהונתן (יוני) רובין.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
קידוש שם חב"ד!
ג' תמוז ה׳תשס״ד
הרב גרונר שיחי' זוכה לקדש שם לובאוויטש ועושה את המעשה הנכון בזמן הנכון.
2.
ישר כח למי שתמיד מאחורי הקלעים:הת יוני ר...
ד' תמוז ה׳תשס״ד
באתי לעלות על נס את היוזם והמבצעה של הביקור[כמו גם ביקורים דומים בעבר ל-בי"ד ומנהלי בתי חב"ד מכל רחבי הארץ]מי שהיה רכז הפעילות של "המטה לשלום העם והארץ"שע"י צא"ח [במבצע האחרון לניצחון במשאל הליכוד] הלא הוא הת- יוני רובין שכדרכו הכל כך מיוחדת עושה תמיד הכל מאחורי הקלעים [ואגב הוא גם דוגמא לאחד שפעל כל כך הרבה באה"ק ובחו"ל ותמיד מתוך אחדות ישראל] ישר כח!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.