מערכת COL | יום כ"ז אלול ה׳תש״ע 06.09.2010

נחלת הר חב"ד: חלוקת פרסים למצטייני הישיבה

במעמד רב רושם חגגו תלמידי ישיבת "בית הר"מ" בנחלת הר חב"ד את טקס חלוקת הפרסים לתלמידים שהצטיינו במשך השנה בהצטיינות בעבודת התפילה, בלימוד שינון מסכת בבא קמא בע"פ, בניצול כל זמן הסדרים בשקידה והתמדה ובהנהגה חסידית כיאה לתלמיד בתו"ת לסיפור המלא 
נחלת הר חב
במעמד רב רושם חגגו תלמידי ישיבת "בית הר"מ" בנחלת הר חב"ד את טקס חלוקת הפרסים לתלמידים שהצטיינו במשך השנה בהצטיינות בעבודת התפילה, בלימוד שינון מסכת בבא קמא בע"פ, בניצול כל זמן הסדרים בשקידה והתמדה ובהנהגה חסידית כיאה לתלמיד בתו"ת.

את האירוע החגיגי פתח ראש הישיבה הגה"ח הרב שלום בער הכהן בביאור נפלא של הרבי בענייני דיומא תוך מתן שבח לתלמידים שמתנהגים באופן של תמים דהיינו שלם בלי מום.

את נאומו ניצל הרב כהן להביע תודה בפני ידיד הישיבה הרה"ח ר' אלימלך הרצל שי' שעומד מאחורי המבצע והצלחתו.

הדובר הבא היה הרב אברהם אלטר הבר משפיע בישיבה שהביא את תשובתו המיוחדת של הרבי אליהם - תלמידי התמימים, תיכף עם בואם אל הרבי לשנת הקבוצה ותוכנה היחידי הוא חובת השקידה והתמדה וניצול הכוחות וכו'.

לאחר מכן דיבר הרב אברהם מענדל ווכטר משפיע בישיבה שקישר בדבריו את האירוע המציין את הוספתם של התמימים המצטיינים על סדרי הישיבה, המבטאים 'עבודה בכח עצמו' לימי חודש אלול שזהו גם עבודה בכוח עצמו בשונה מר"ה ויוכ"פ וקישר זאת עם העניין של פת במלח תאכל ומים... אם אתה עושה כן אשריך וכו'.נציג ההורים הוא הר' שבתי מיכלשוילי שהודה בחום וברגש רב להנהלת הישיבה על הכוחות והמאמצים הכבירים שמשקיעים בתלמידי הישיבה ורואים במוחש שזוכים וגורמים נחת רוח רבה לנשיא הישיבה שהשיבה הוקמה בהוראתו באופן של אתערותא דלעילא.

לאחר מכו חולקו המלגות ותעודות הכבוד לתלמידים המצטיינים: יוסף יצחק עידה, לוי פלדמן, ישראל סוסובר - הוא למד כל בבא קמא בעפ, מיכאל מיכלשוילי, מנחם סוסובר, ישראל כהן,ברוך נתנוב, אפרים פרידמן, מ.מ. פש, עמנואל מהאצרי, מ.מ. מנגמי, ש.ב. אלפרוביץ, ישראל נתנוב, יוסף דובקין, שמואל נמירובסקי.

הכינוס ננעל בתרוממות הרוח ובהחלטה איתנה מצד כל הלמידים להכפיל את הישיגיהם בשנה הבאה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.