מערכת COL | יום כ"ו אלול ה׳תש״ע 05.09.2010

סדנת שופרות לחיילי צבאות ה' בכפר חב"ד ● תמונות

בין יתר ההכנות לראש השנה השתתפו חיילי צבאות ה' בכפר חב"ד בפעילות מיוחדת ומרתקת ● החיילים התנסו בהכנה אמיתית של שופרות החל משלב הוצאת הסחוס ועד לליטושו הסופי ● הפעילות היוותה הכנה ראויה לחיילים אודות משמעתו של השופר   לסיפור המלא   
סדנת שופרות לחיילי צבאות ה' בכפר חב
בין יתר ההכנות לראש השנה השתתפו חיילי צבאות ה' בכפר חב"ד בפעילות מיוחדת ומרתקת. הפעילות החלה בהרצאה אודות גלגולו של השופר מאז היותו קרן על ראש הבהמה ועד הגיעו לראש השנה.

החיילים התנסו בהכנה אמיתית של שופרות החל משלב הוצאת הסחוס ועד לליטושו הסופי. היו מהחיילים שבתשלום נוסף הכינו לעצמם שופר אישי מעשי-ידיהם. בין סדנת הצעירים לסדנת הבוגרים, השתתפו החיילים בהצגה מרתקת "כוחה של תפילה" עם השחקן אהרן יוקל. החיילים היו מרותקים לשלושה סיפורים בנושא התפילה וניכר היה שהפנימו עוד את חשיבותה של התפילה.

הפעילות אורגנה על ידי צבאות ה' שע"י ועד כפר חב"ד בראשותו של הרב בנימין ליפשיץ היוותה הכנה ראויה לחיילים אודות משמעתו של השופר. סייעו לפעילות אברכים תושבי הכפר וסמלי צבאות ה' המשמשים מד"צים בפעילויות השונות.

הכניסה לפעילות באופן יחודי לצבאות ה' בכפר חב"ד היתה גם באמצעות כרטיסי "נקודה חסידית" המחולקים בפעילות צבאות ה'. חיילים רבים יצאו הביתה כששופר בידיהם ותודה בפיהם. הם ניגשו לשחקן ולמפעילי הסדנה השליח הרב יוסף יצחק גלדציילר והרב שניאור זלמן גורי – רב מושב אביטל שבתענך והודו להם על הסדנה המרתקת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.