מערכת COL | יום כ"ג אלול ה׳תש״ע 02.09.2010

צעירי חב"ד ביקרו את פצועי פיגוע הירי

הרב משה מורנו מהמכינה הקדם צבאית יחד עם רעייתו שירה מהישוב מעלה אפרים, נפצעו אמש מפיגוע ירי סמוך לכוכב השחר. הרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור ביקר אותם ועודד את רוחם בבית הרפואה הדסה עין כרם. הגולשים נקראים להפיץ את שמם לתפילת מי שברך לרפואה ולזש"ק בבתי הכנסת בשבת הקרובה עבור: הרב משה בן סולטן מלכה, ושירה ציפורה בת סילביה סימה  לסיפור המלא
צעירי חב
כתב COL

הרב משה מורנו מהמכינה הקדם צבאית יחד עם רעייתו שירה מהישוב מעלה אפרים, נפצעו אמש מפיגוע ירי סמוך לכוכב השחר. הרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור ביקר אותם ועודד את רוחם בבית הרפואה הדסה עין כרם.

בעודו שוכב פצוע על מיטת חוליו מפגיעת קליע בירך רגלו לא מפסיק משה להלל ולשבח לבורא עולם על הנס הגדול שקרה לו, ועל כך שלמרות הכל הוא נותר בחיים עם פציעה המוגדרת בינוני ואשתו נפצעה קל מהחילוץ המהיר לכיוון הואדי הסמוך.
והנה סיפורו: רק עכשיו שאני משחזר אני מבין שזו סדרה של לפחות עשרה ניסים שקרו לנו במשך חמש דקות. אשתי ואני נסענו מירושלים למעלה אפרים.

אחרי רימונים התיישב מאחורי רכב שחור עם אורות גבוהים, סימנתי לו עם אורות מצוקה שיפסיק, הוא המשיך לשחק איתי עד שנאלצתי להסיט את המראה על מנת שלא להסתנוור, אבל עדיין לא חשדתי בכלום.

בעיקול שבין כוכב השחר לרימונים הוא עקף אותי והתחיל לבצע ירי מטווח אפס, נס ענקי שהוא לא פגע בנו, אני עפתי לצד ימין, מה שיצר גם פיגוע וגם תאונה, ונראה לי שהם היו בטוחים שהצליחו במזימתם.

איש המשטרה אמר לי שמצאו בדלת של הנהג תשעה קליעים, מתוכם פגע בי רק אחד בירך, פגיעה קלה בלבד. נס נוסף הוא שכנראה בקלאצניקוב שבו הוא ירה היה מעצור, ברוך ה' הקב"ה נתן לי להתעשת, הורדתי את החגורה, פתחתי את הדלת והתגלגלתי אני ואשתי לואדי שמימין.

לאט לאט הרגשתי שאני מאבד דם ונס נוסף שקרה הוא שאשתי במקרה החזיקה את הטלפון ביד. נס נוסף הוא שכיום יש לנו מכשיר של סלקום ולא של אורנג' שעד לפני חודשיים היה לנו, פשוט מכיוון שרק ככה היתה לנו קליטה באזור הזה, דיווחנו למשטרה שלפי דעתי התמהמהה המון. התקשרתי לחבר של ברק שגר בקידה, נתתי לו נ.צ. מדוייק ואמרתי לו שיעשה מה שהוא מבין, שיקפיץ את הצבא, כי המשטרה מתמהמהת.

ברוך ה' קרה לנו נס, אני כנראה נכנסתי לסטרס וצעקתי, דבר שהיה טעות כי הערבים היו עלולים לזהות אותנו, סדרה של ניסים שרק לאט לאט אנחנו יכולים לעכל את גודל הנס", מסיים הרב מורנו
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.