מערכת COL | יום כ"ג אלול ה׳תש״ע 02.09.2010

שר החינוך ובכירי משרדו קיבלו מסר חסידי לשנה החדשה

בטקס הרמת כוסית שהתקיימה השבוע במשרד החינוך בהשתתפות שר החינוך מר גדעון סער, סגנו הרב מאיר פרוש, מנכ"ל משרד החינוך מר שמשון שושני ומאות ראשי המחוזות והאגפים, הוזמן כנואם אורח שליחו הראשי של הרבי לתל-אביב – יפו, הרב יוסף גערליצקי, שהינו ידיד אישי של המנכ"ל מר שושני  לסיפור המלא
שר החינוך ובכירי משרדו קיבלו מסר חסידי לשנה החדשה
בטקס הרמת כוסית שהתקיימה השבוע במשרד החינוך בהשתתפות שר החינוך מר גדעון סער, סגנו הרב מאיר פרוש, מנכ"ל משרד החינוך מר שמשון שושני ומאות ראשי המחוזות והאגפים, הוזמן כנואם אורח שליחו הראשי של הרבי מליובאוויטש לתל-אביב – יפו, הרב יוסף גערליצקי, שהינו ידיד אישי של המנכ"ל מר שושני.

הרב גערליצקי נשא דברים בפני מאות הנאספים, בהם הסביר ועורר על חשיבות החינוך להכרה ואמונה בבורא עולם ומנהיגו, שזוהי הערובה היחידה להצלחת החינוך בשאר התחומים. "זהו תפקידו העיקרי של משרד החינוך, לגלות אצל כל ילד וילדה יהודיים את אמונה הטבעית הקיימת בתוכו של כל יהודי".

לאחר תקיעת השופר הסביר הרב את תוכנו של חודש אלול לאור תורת כ"ק הרבי, וכיצד הוא מהווה זמן תשובה לכל יהודי ויהודי, ממאה-שערים ירושלים ועד רחוב שיינקין בת"א, ללא כל הבדל. ואת החשיבות שקול השופר יגיע לכל יהודי, אנשים, נשים וטף.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.