מערכת COL | יום כ' אלול ה׳תש״ע 30.08.2010

ארה"ב מגנה את דברי הגר"ע יוסף: "הסתה שמזיקה לשלום"

בצעד חריג, הוציאה ארה"ב הודעת גינוי לדבריו של הגר"ע יוסף שליט"א שאיחל ליו"ר הרשות הפלסטינית, אבו-מאזן, למות ● "אנו מצטערים ומגנים את ההצהרות משלהבות היצרים של הרב עובדיה יוסף", נאמר בהודעה ● ראש-הממשלה בנימין נתניהו מתנער מהדברים ● וחבר-הכנסת בן-ארי? "אמר מה שכולנו חושבים"...  לסיפור המלא
ארה
הרב עובדיה יוסף (צילום ארכיון: מאיר דהן, COL)

אחרי הסערה בארץ, גם בוושינגטון מגנים את דברי מנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס, הרב עובדיה יוסף, שאיחל ליו"ר הרשות הפלסטינית, אבו-מאזן, למות.

"אנו מצטערים ומגנים את ההצהרות משלהבות היצרים של הרב עובדיה יוסף", מסר הלילה (ב') דובר מחלקת המדינה בוושינגטון, פיליפ קראולי. "הצהרות אלו אינן רק פוגעניות. הסתה שכזאת מזיקה לתהליך השלום". חשוב שבכל הצדדים אנשים יסייעו לקדם את מאמצינו ולא יפריעו להם".

קראולי הוסיף: "טוב עשה ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, כשהתנער מדבריו של הרב, ואמר כי הם אינם משקפים את עמדותיו".

בדבריו קראולי התייחס להודעת הגינוי הלקונית שפרסמה אמש לשכת ראש הממשלה, לפיהם דבריו של הרב עובדיה "אינם משקפים את גישתו של ראש הממשלה ולא את עמדתה של ממשלת ישראל".

מנגד, ח"כ מיכאל בן-ארי (האיחוד הלאומי) שיבח את דברי הרב יוסף. "הרב עובדיה יוסף אמר את מה שרוב עם ישראל חושב", אמר. "אבו-מאזן אויב יותר מסוכן לישראל מחמאס. שניהם רוצים בחיסולה של ישראל, אך הרמאות של אבו-מאזן שוב מצליחה לבלבל אנשים מבולבלים, שחושבים שהמחבל מהרצח במעלות הוא איש שלום".

בשיעור שהתקיים במוצאי שבת אמר הרב: "שייתמו אויבנו ושונאינו, אבו-מאזן וכל הרשעים האלה שייאבדו מן העולם, יכה בהם הקדוש ברוך הוא מכת דבר, בהם ובפלסטינים האלה - רשעים צוררי ישראל".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.