מערכת COL | יום י"ט אלול ה׳תש״ע 29.08.2010

תוכנה ייחודית לגבאי בתי כנסת: "תוכנת הגבאי" (פ)

מתפללי בית הכנסת לא מודעים לכמות הדברים המוטלת על כתפיו של גבאי הקהילה. ברוב המכריע של המקרים, רוב הגבאים אינם מקבלים פרוטה בעבור עמלם. עבודתם נעשית בהתנדבות מלאה ובמקרים רבים על חשבון חייהם ועסקיהם הפרטיים. למה שלא נקל עליהם קצת? לשם כך תוכננה "תוכנת הגבאי" שרתמה את הטכנולוגיה לטובת הגבאי  לפרטים מלאים
תוכנה ייחודית לגבאי בתי כנסת:
סוף לויכוחים, סוף לבלאגן, יש פתרון לכל הבעיות שצצות בבית הכנסת. מי עלה, מתי עלה, כמה פעמים עלה , למי יש יום זכרון, למי פרשת בר מצוה, מתי יש יום הולדת וכדו'. מי שילם, מתי שילם, איפה ישב בראש השנה והיכן ביום כיפור, מה יתרת החוב ועוד כהנה וכהנה נושאים שונים ומשונים הקשורים לניהול בית הכנסת , התוכנה הותיקה בשם "תוכנת הגבאי" פותחה במיוחד כדי לתת פתרון בדיוק לבעיות אלה.
התוכנה מבית "יהלום מערכות מידע" שבאשקלון ערכה מתיחת פנים משמעותית והשיקה את גרסא 5 המיועדת המשמשים בפועלים בסביבת חלונות 7, התוכנה פרי פיתוח של שנים, מאפשרת למנהל בית הכנסת פונקציות ייחודיות כגון שמירת נתוני החברים בחלוקה לקטגוריות : במסגרת התוכנה ניתן למצוא ניהול כרטיסי חבר בקהילה, ניהול עליות לתורה, הנהלת חשבונות מקיפה ומחולל דוחות משוכלל. רשימת תורים אוטומטיים תחסוך מכם את הויכוח על מי זכאי ל"כיבוד", "עליה" ומי התחייב ומתי עשה כן, המחשב מנהל את תור העליות באופן אוטומטי. מצד אחד את החברים להם יש ארוע (כגון יום זכרון, יום נישואין וכו') ומצד שני מנהל "לוח צדק" להמלצת מועמדים לעליה ע"פ תור משוכלל.
פרק הנהלת חשבונות מורחב המצורף לתוכנה מאפשר ניהול ושליטה מלאה על כספי הקהילה ומעקב אחר תזרים המזומנים בהתאמה לגביית תרומות ומיסי חבר.
מחולל דוחות משוכלל המהווה את חלקה העיקרי של התוכנה נותן את הגמישות הדרושה ליצירת דוחות בדיוק לפי צרכי הגבאי.
לדברי בעלת התוכנה , הגב' ליאת אביבי הושם הדגש העיקרי בגרסא החדשה בהתאמת התוכנה לעדות והמנהגים השונים, ובעיקר לדרישות ייחודיות של בתי כנסת של קהילות חב"ד תוך כדי יצירת ממשק משתמש שיהיה נוח לצעירים וקל למבוגרים גם יחד.
התוכנה מופצת בחמש שפות (עברית, אנגלית, צרפתית, רוסית וספרדתית) והותקנה בהצלחה בבתי כנסת מכל המגזרים בכל רחבי העולם ובעיקר בישראל.
באתר "תוכנת הגבאי", ניתן להוריד עותק להתנסות ללא התחייבות
www.TheGabay.co.il
פרטים על יצירת קשר נמצאים באתר.
מחיר מחירון לרשיון הפעלת התוכנה הוא 1400 שקלים בלבד
ובמסגרת מבצע ראש השנה לקהילות חב"ד ניתן להשיגה ב 1180 שקלים בלבד.

לפרטים: יהלום מערכות מידע, 054-6626298 , www.thegabay.co.il
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.