מערכת COL | יום י"ח אלול ה׳תש״ע 28.08.2010

ספר חדש: אגרת התשובה עם ביאורי הרבי

אור חדש נשפך בימים אלו על אגרת התשובה בספר החדש של אגרת התשובה עם ביאורי הרבי, בהוצאת ספריית מעיינותיך מהדורת לוין של תורת חב"ד לבני הישיבות ● בספר שלושה חלקים, פירוש חדש לפרקים,עיונים והוספות בהם מופיעות שיחות נבחרות לכל פרק עם קיצורים וביאורים במקומות מוכרחים לסיפור המלא
ספר חדש: אגרת התשובה עם ביאורי הרבי
אור חדש נשפך בימים אלו על אגרת התשובה בספר החדש של אגרת התשובה עם ביאורי הרבי, בהוצאת ספריית מעיינותיך מהדורת לוין של תורת חב"ד לבני הישיבות.

בספר שלושה חלקים, פירוש חדש לפרקים,עיונים והוספות בהם מופיעות שיחות נבחרות לכל פרק עם קיצורים וביאורים במקומות מוכרחים.

הספר כולו נעשה על פי השפע העצום של ביאורי הרבי המרוכז ב-15 שיחות מוגהות בסוף חלק ל"ט בליקוטי שיחות, בשיעורים בספר התניא ובתניא עם ליקוטי פירושים של הרב קארף. בנוסף מובאים בספר דברי רבותינו נשיאינו הקשורים לפשט הפרקים. פירוט החידוש הגדול שבספר זה מופיע בפתח דבר, במבוא ובהקדמת הספר.

את הספר כתב הרב אליהו קירשנבאום משפיע בישיבת תות"ל בכפר חב"ד על פי הנחייתו של הגה"ח ר' יואל כהן שאף עבר על הספר והעיר את הערותיו.

הספר מיועד בראש ובראשונה לכאלף לומדים מכ-100 ישיבות ברחבי הארץ הרשומים בתכנית הלימוד של תורת חב"ד לבני הישיבות - "תורה שלמה" ע"ש ר' שלמה משען ע"ה. כל הרשומים בתכנית קיבלו את הספר בשבוע שעבר במחיר סמלי וכבר הוגים בספר החדש.

הספר יוצא לאור במסגרת ספריית מעיינותיך מהדורת לוין באדיבות הרב שמואל לוין מקרית מלאכי. ניתן להשיג את הספר גם בקה"ת ובהיכל מנחם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.