מערכת COL | יום ט"ו אלול ה׳תש״ע 25.08.2010

החב"דניק ששינה את קווי הטיסות לניו-יורק ● מיוחד

לרגל חודש החגים הממשמש ובא, מדור אחד משלנו מארח את אפרים קמיסר, שהעסק שלו הוא אתר אינטרנט מיוחד שהקים ● אפרים אמנם גר בארץ אבל מכיר רק עיר אחת בעולם, ניו-יורק ● למדור הוא מספר על הבחור שביקש לשבת בשורה האחורית של המטוס, מחווה את דעתו על החב"דניקים, חושף מה האתר הבא שעומד לעלות בקרוב ולמה הוא חושב שעבודתו היא לא פחות משליחות ● וגם: מדוע הוא מציע חניה חינם ● וכמו בכל שבוע: הנחה משמעותית, רק לגולשי COL. טסים? כנסו לסיפור המלא
החב
קמיסר על רקע אתר האינטרנט שהוא מפעיל

מנדי ריזל, COL

שם האורח:
אפרים קמיסר

שם העסק: אונלי ניו יורק www.onlyny.co.il
 
שנת הקמה: תשס"ט - 2009

שותפים נוספים: האתר הוא מיזם משותף יחד עם רשת לכיש טורס בבעלות ר' עוזר אלפרוביץ.
 
למי מיועד העסק: לציבור הטסים לניו יורק, בדגש רציני על אנ"ש חסידי חב"ד.
המבצעים באתר הם תחת כותרות חבדיי"ם בכדי לתת הרגשה שזה "משלנו". הטור החודשי (מילה של קמיסר) המתפרסם באתר וגם מועלה ב-COL, זוכה לפופולריות רבה ומעניק לקהל מידע רב בתחום שהוא סעיף ההוצאות השני בגודלו אצל כל משפחה חבדי"ת, לאחר ההוצאה על קורת גג.

אני מאמין שככל שהלקוח ידע יותר, כך ייקל עליו לקבל החלטות נכונות.

מה אתה מציע: באתר המיוחד שהקמתי לשם כך, אני מאוד ממוקד ומציע כמה מבצעים מסויימים בכל זמן נתון, לטיסות ישירות ולא ישירות. וכמובן, החידוש הגדול שהאתר מציע: כל הקבוצות של רשת "לכיש טורס" ברשימה מפורטת ומעודכנת און ליין אצלכם בבית על מסך המחשב. קחו לכם לוח שנה ושבו בנוחות ב-12 בלילה מול המסך. בחרתם, הקלקתם, זה שלכם!
 
הלקוחות החב"דיים: מעורים מאוד בשוק התעופה, יודעים היכן להשיג דילים באינטרנט ומאתגרים אותנו להשיג מחירים זולים עוד יותר. בעלי מוסר תשלומים מעניין... אבל מאוד אמינים.
 
השילוב בין היותך חסיד חב"ד ובעל עסק: העבודה כסוכן נסיעות היא מעין מעגל שנה רצוף. בתשרי - לחיות את הצעירים, בכינוס השלוחים את השלוחים, בחנוכה את המורים והמורות וכך הלאה...

אני גם בהחלט מרגיש סוג של "שליחות" בעבודתי. אין הרגשה טובה כמו לחסוך כסף לשליח של הרבי. לשבת על ההזמנה עוד קצת ולבדוק שוב ב11- בלילה אולי התפנה מקום וניתן להוזיל בעוד 50 דולר... אני שמח לעשות את זה עבור כולם, אבל כשזה לשליח, זו הרגשה טובה פי כמה.

בנוסף אני רואה ערך עליון בהנגשת המחירים הזולים דווקא לציבור שלנו. אם ישנו כעת מחיר טוב, מדוע שרק חסידי צאנז ובאבוב יהנו ממנו?
לחסידי חב"ד מגיע לטוס לרבי במחירים הזולים ביותר שקיימים !! 

האם האתר שלך גרם לתזוזה בקו תל-אביב - ניו-יורק? עדיין לא שינה את הקו, אבל שינה את התפיסה בשוק שלנו. לא עוד עשרות טלפונים ומרדפים אחרי סוכן עם מחירים מיוחדים. כבר למעלה משנה שהכל זמין כאן ועכשיו בלחיצת כפתור. להגיע אל הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר.

כיצד יש באפשרותך להציע מחירים טובים יותר מאחרים? ההתמקצעות בתחום אחד ויחיד , טיסות לניו-יורק במקרה הזה, הופכת אותך ל-ג'מבו של התחום. רבים הרימו גבה כאשר העליתי את האתר. "רק ניו יורק - ONLY NY"??? "אתה בטוח שזו לא טעות"???  ב"ה עם הרבה סייעתא דשמיא הקונספט מוכיח את עצמו יום יום. הגב הרחב של רשת "לכיש טורס" רק עוזר לדחוף את העסק עוד קדימה.

אפיזודה מעניינת: בחור "תמים" אמיתי שהפתיע אותי לפני כמה חודשים עם בקשה שנשמעה קצת תמוהה. הוא ביקש אם ניתן לסדר לו בטיסת ההלוך מושב כמה שיותר קדימה, אבל בחזור, דווקא כמה שיותר אחורה. לקח לי שניה לקלוט שהוא מחפש להיות הכי קרוב לרבי, גם בשעת הטיסה!! להגיע כמה שיותר מהר ולחזור כמה שיותר מאוחר...

כתובת: בפריסה עולמית www.onlyny.co.il
חניה חינם 24 שעות...

שעות פתיחה: המשרד שמתפעל את האתר פעיל כל יום בין 9:30 ועד 18:00. בשעות הלילה יש סוכן תורן שמטפל בדברים דחופים ועונה למיילים 24 שעות.

טלפון: בעידן האינטרנט, המייל החליף את הטלפון, [email protected]. יותר זמין, יותר נגיש, הרבה יותר אפקטיבי. מספר הטלפון מופיע באתר תחת "צור קשר".

תוכניות לעתיד: כיוון שאת האתר אני רוצה להשאיר באווירה חבד"ית אוטנטית במיוחד לאנ"ש, בעוד כחודשיים נשיק בעז"ה מותג חדש 057NEWYORK - המחירים המיוחדים שלנו, לכלל הציבור הישראלי.

הנחה לגולשי COL: מחירי הכרטיסים אצלנו תמיד הזולים ביותר, אשמח להעניק 10 אחוז הנחה ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.