מערכת COL | יום ט"ו אלול ה׳תש״ע 25.08.2010

מאות בנופשון השנתי של JLI ● גלריית ענק

ביום ראשון האחרון נחתם במלון 'הייט' שברסטון, וירג'יניה הנופשון השנתי החמישי של JLI (המכון ללימודי יהדות) שנמשך כשישה ימים. באירוע השתתפו למעלה מ-600 משתתפים, שנהנו מחופשה לימודית חוויתית במהלכה נערכו 152 הרצאות ושיעורים שנמסרו ע"י 36 מרצים בעלי שם  לדיווח ולגלריית תמונות 
מאות בנופשון השנתי של JLI ● גלריית ענק
צילום: בנצי ששון
ביום ראשון האחרון נחתם במלון 'הייט' שברסטון, וירג'יניה הנופשון השנתי החמישי של JLI (המכון ללימודי יהדות) שנמשך כשישה ימים. באירוע השתתפו למעלה מ-600 משתתפים, שנהנו מחופשה לימודית חוויתית במהלכה נערכו 152 הרצאות ושיעורים שנמסרו ע"י 36 מרצים בעלי שם.

במהלך ארוחת הערב של יום רביעי, נהנה הקהל מקונצרט מוסיקלי מרהיב של אמן נגן כוסות הזכוכית מר ג'מי טורנר, כשלאחריו שמעו הם מפיו של מר אלי רוזנבאום על עבודתו כצייד הנאצים מטעם הממשל האמריקאי.

יממה לאחר מכן במהלך ארוחת ערב חגיגית נשא דברים מושל וירג'יניה והסנטור לשעבר מר ג'ורג' אלן, שרק לפני ארבע שנים גילה את זהותו היהודית. את האירוע סיקרו ענקי התקשורת בארה"ב שדאגו אף להנציח את המושל מנסה את כוחו בתקיעת שופר.

במהלך האירוע נשאה דברים אלי ויקארו, שסיפרה כיצד בזכות השתתפותה בסדנאות JLI זכתה להציל חיים. בסיום נאומה שריגש רבים הוענק לה תעודת הוקרה. את היום חתמה הופעתו של גדול הזמר החסידי ר' אברהם פריד.

השבת של הנופשון הייתה לשיא כאשר לאירוע הצטרפו שלושים שלוחים יחד עם מקורביהם למאות שכבר שהו במקום, לשבת באווירה תוססת במהלכה שמעו הם הרצאות מרכזיות מאת הרב יצחק שוחט, הרב משה בריסקי והרב משה קוטלרסקי. בזמן 'סעודה שלישית' שמעו הקהל מאת הרב דני ובת שבת כהן, אודות עבודת השליחות שלהם בעיר הקודש חברון. את השבת חתמה הופעתו של הקומיקאי היהודי מארק ווינר שהופיע בפני הנוכחים במהלך סעודת 'מלווה מלכה'.

"הנופשון השנה היה הגדול והמוצלח ביותר עד כה הן בכמות וכמובן באיכות", אומר הרב אפריים מינץ, מנהל ארגון JLI. "בשנה הבאה ייערך הנופשון השנתי השישי של JLI בעז"ה בתאריכים ט"ז –כ"א אב התשע"א”.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.