מערכת COL | יום ט"ו אלול ה׳תש״ע 25.08.2010

ביוזמת אגו"ח: מוסדות חב"ד ישתתפו בפרויקט "בטיחות בדרכים"

הבוקר (רביעי), נערך ביוזמת אגודת חסידי חב"ד בארץ הקודש בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, מפגש עם מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ועם בכירי הרשות, במהלכה הוצגה מפת פעילויות חב"ד ברחבי הארץ, פריסתה והפוטנציאל לשיתוף פעולה ● ל-COL נודע, כי הוחלט על שיתוף פעולה בכתיבת תכניות העשרה מיוחדות לבתי הספר של חב"ד, וכי בקרוב יוקם צוות עבודה משותף בכדי להניע את התכניות כבר בשנת הלימודים הקרובה  כל הפרטים
ביוזמת אגו
בפגישה עם עם מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ועם בכירי הרשות. צילום: יוסי פורמנסקי
שרון גושן

הבוקר (רביעי), נערך מפגש עם מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ועם בכירי הרשות, במהלכה הוצגה מפת פעילויות חב"ד ברחבי הארץ, פריסתה והפוטנציאל לשיתוף פעולה.

במפגש השתתפו הרב אריאל למברג, הרב נעם רוט מהמרכז החינוכי חסידותי והרב צבי יהודה פז, מנהל קשרי חוץ.

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים הציגה את פעילותה בתחומים ההסברתיים והקהילתיים וכן את שאיפתה להרחיב את פעילותה למגזר החב"די. ברשות ציינו כי בימים אלה הם שוקדים על תכנית מיוחדת של הרשות לנושא בטיחות בדרכים למגזר הדתי והחרדי, וביקשו שחב"ד תיקח חלק פעיל בנושא.

נוכח יוזמת חב"ד לפעול בנושא הוחלט כי הרשות ומוסדות חב"ד ישתפו פעולה בכתיבת תכניות העשרה מיוחדות לבתי הספר של חב"ד, על פי כתבי רבותינו נשיאנו. תכניות ההעשרה יתווספו במסגרת מערכת הלימודים הקיימת, כאשר תיעשה בחינה מקיפה של הפעילויות הקיימות ותיערך בדיקה כיצד ניתן לתקצב פעילויות אלה.

לאחר שקיבלו אנשי הרשות מידע בנוגע להיקף הפעילות של בתי חב"ד ושליחיה בקרב עם ישראל, ביקשו ברשות לייצר שיתוף פעולה בין בתי חב"ד לבין המטות לבטיחות בדרכים, היושבים במסגרת המועצות המקומיות והעיריות, במטרה לכלול כמה שיותר תכנים בנושאי בטיחות בדרכים במסגרת פעילות השליחים. ברשות הבטיחו להשוות תקציבים המופנים במסגרת בתי חב"ד לנושאים אלה ולחשוב על דרכים לשילוב הנושא במסגרת הפעילות העניפה של בתי חב"ד.

מתוך הכרה בחשיבות הפן הרוחני בחב"ד, ביקשו אנשי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים לקיים ביקור בכפר חב"ד ולהיפגש עם חברי בית הדין של חב"ד, על מנת לקבל את אישורם לפעילות בנושא זה בקרב חב"ד, ולהעלות את קרנו של נושא הבטיחות בדרכים באמצעות קריאה של הרבנים. נציגי  אגו"ח שנכחו בפגישה הבטיחו כי יבדקו את הנושא עם הרבנים והבהירו לאנשי הרשות כי וודאי חברי בית הדין ישמחו לפעול בנושא זה.

לבסוף, הוחלט כי יוקם צוות עבודה משותף של בכירי המשרד ומנהלי מוסדות חב"ד, על מנת להניע את התכניות כבר בשנת הלימודים הקרובה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.