מערכת COL | יום י"ד אלול ה׳תש״ע 24.08.2010

התקשורת מדווחת: "בחב"ד מרוצים מבחירת הרמטכ"ל"

"מינויו של אלוף פיקוד הדרום יואב גלנט לתפקיד הרמטכ"ל מתקבל בשמחה גלויה לא רק בקרב תושבי הדרום, אלא גם בקרב דתיים וחסידי חב"ד", כך מדווח אתר וואלה. בימים האחרונים דאגו אנשי החסידות להציג תמונות של האלוף מניח תפילין במספר הזדמנויות, וכן תמונות של גלנט במהלך ביקורו בהודו לפני כחצי שנה, שנחשפו בלעדי ב-COL, שם ביקר בבית חב"ד במומבאי והדליק נר לזכר הרוגי הפיגוע במקום לסיפור המלא
התקשורת מדווחת:

וואלה

מינויו של אלוף פיקוד הדרום יואב גלנט לתפקיד הרמטכ"ל מתקבל בשמחה גלויה לא רק בקרב תושבי הדרום, אלא גם בקרב דתיים וחסידי חב"ד. בימים האחרונים דאגו אנשי החסידות להציג תמונות של האלוף מניח תפילין במספר הזדמנויות, וכן תמונות של גלנט במהלך ביקורו בהודו לפני כחצי שנה, שנחשפו בלעדשי ב-COL, שם ביקר בבית חב"ד במומבאי והדליק נר לזכר הרוגי הפיגוע במקום.

גלנט, שהיה בהודו במסגרת ביקור עבודה, נראה בלבוש אזרחי כשהוא מניח תפילין בסיוע אחד החסידים המקומיים.

בתמונות אחרות, שצולמו זמן קצר לאחר מבצע עופרת יצוקה, נראה גלנט כשהוא כותב את אחת מאותיות ספר תורה שהוכנס לבסיס גבעתי בשדה תימן בסיוע האגודה למען החייל. התמונות, כולל כאלה של גלנט בחתונות של אנשי חב"ד מתקופתו כמזכיר הצבאי של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, גרמו לדתיים רבים ולאנשי החסידות לשמחה גדולה.

"הרבי מלובביץ' ביקש באופן אישי ממפקדי צה"ל להניח תפילין, כי כאשר חייל מניח תפילין זה זורע פחד באויבי ישראל", סיפר אחד החסידים, "ישנם סיפורים רבים עד כמה הנחת תפילין על ידי חיילי צה"ל הביאה תוך כדי מלחמות לניצחונות גדולים ואף כתוב בגמרא שהנחת התפילין מביאה למורא אצל האויבים". חסיד אחר סיפר כי התמונות של גלנט עם התפילין כבר נשלחו בתפוצה רחבה בקרב הציבור הרחב. "לראות אלוף בצה"ל ומי שהולך להיות הרמטכ"ל הבא מניח תפילין מראה קידוש שם הקב"ה ברבים ומשמח יהודים רבים ברחבי העולם, שרואים עכשיו את האלוף גלנט לא רק כלוחם בצה"ל, אלא גם כאדם יהודי מאמין".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.