מערכת COL | יום ז' אלול ה׳תש״ע 17.08.2010

כ-100 נשים בתוכנית הנופש של ארגון נשי ובנות חב"ד

גם השנה, בפעם ה-27, יצאו כ-100 נשים לנופש המסורתי של ארגון נשי ובנות חב"ד – קייטנופש, אשר שמו המקורי הוא קייטנת 'אשת חיל'. הן בילו ארבעה ימים במלון כינר שעל חוף הכנרת, בהם יכולתם לראות נשים שמחות, נהנות מהווי חסידי, מתוך נחת רוח וחיוך שלא מש מעל פניהן ● ארבעה ימים של בריאות לגוף ולנפש, הרפיה, התעמלות בוקר והתעמלות במים, שחייה בבריכה ובים, תזונה נכונה ומגוון תוכניות לסיפור המלא
כ-100 נשים בתוכנית הנופש של ארגון נשי ובנות חב
שעת יצירה ואווירה
גם השנה, בפעם ה-27, יצאו כ-100 נשים לנופש המסורתי של ארגון נשי ובנות חב"ד – קייטנופש, אשר שמו המקורי הוא קייטנת 'אשת חיל'. הן בילו ארבעה ימים במלון כינר שעל חוף הכנרת, בהם יכולתם לראות נשים שמחות, נהנות מהווי חסידי, מתוך נחת רוח וחיוך שלא מש מעל פניהן. ארבעה ימים של בריאות לגוף ולנפש, הרפיה, התעמלות בוקר והתעמלות במים, שחייה בבריכה ובים, תזונה נכונה ומגוון תוכניות.

הצד הרוחני היה עשיר מאוד. כל בוקר נפתח בלימוד חסידות לפני התפילה עם הנופשת הוותיקה גב' רותי אמיתי מהרצליה. בשעת ארוחות צהריים נלמדו הלכות בחברותות, הלכות בית הבחירה והלכה יומית. דברי תורה נלמדו מפיו של הרב קרמר שליח הרבי בטבריה. הלכות בית הבחירה נלמדו מפי הרב סופר ממגדל העמק. בסיום הלימוד שלווה במצגת, נערך משחק 'פיצוחים' – משחק תחרותי מרתק ונושא פרסים, אותו הפיקה גב' שטרני סופר ממגדל העמק. בבוקר היום האחרון לנופש הצטרפו הנופשות להרצאה עיונית של הרב ערד מרחובות בנושא 'משפחה באהבה' כצידה לדרך לקראת שובן הביתה. חלק מהתוכניות היו בארגונה של הגב' מירי יעקובוביץ’ ממגדל העמק.

באחד הלילות נסעו הנשים לתפילה בקברות צדיקים בטבריה אצל רבי מאיר בעל הנס, קבר האמהות והרמב"ם. בסיום התפילה התקיימה התוועדות אל תוך הלילה, בהשתתפות פעילה של הנופשות כולן.

תוכניות נוספות: ערב חוויתי של צחוק עם גב' מלכה קפלן מירושלים, הרצאה על חיים בריאים בעולם האישה, הסרט 'דמעות של חול', הסרט 'שרה, אחת מול כולם', סדנת תכשיטנות עם הגב' רבקה שמיידלר בה יצרו הנשים יצירת שרשרת ועגילים עם אבני סברובסקי, סדנת תרפיה באומנות עם גב' יעל שוגרמן מחיספין, תרגילי הרפיה עם גב' מירי יעקובוביץ.

יפה היה לראות, מעבר לחברות ואחיות שיצאו לחופשה משותפת, גם אימהות שהגיעו לנפוש ביחד עם בנותיהן, כהזדמנות לזמן איכות משותף, באווירת נופש. כל אלו השתלבו בתוך המשפחה הגדולה – משפחת הנופשות.

הגב' חדווה סגל, שליחת הרבי בעפולה ופעילה בארגון נשי ובנות חב"ד הארצי, המארגנת את הקייטנה מיום היווסדה מסכמת ואומרת: הקייטנה, שנוסדה והתקיימה במשך שנים בעידודו של הרבי, כלשונו הקדושה "תמשכנה ואדרבה תוספנה, אזכיר עה"צ", הצליחה גם השנה בכוחו של הרבי. ברכת הרבי הורגשה באוויר ונתנה לנו כוח והשראה. הנשים לא הגיעו למנוחה פיזית בלבד והן חזרו הביתה מאווררות, מרוממות ומרוצות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.