מערכת COL | יום ו' אלול ה׳תש״ע 16.08.2010

צבא של קייטנה בבית חב"ד הר חומה

200 ילדים השתתפו בקייטנת חב"ד הר חומה. "הניצחון האחרון", כך נקראה הקייטנה הראשונה שהשאירה אחריה הדי ענק בשכונה ● כל קבוצה הייתה חיל בצבא, כאשר לכל אחד משמעות רוחנית בעבודת ה' ● הקייטנה הייתה עשירה בתכניות רבות ומגוונות כאשר לכל יום יש נושא, מטרה והפעלה מיוחדת חווייתית אותו ארגן הצוות לסיפור המלא
צבא של קייטנה בבית חב

200 ילדים השתתפו בקייטנת חב"ד הר חומה בראשות מנהל בית חב"ד הרב מנחם ברנד. את הקייטנה ניהלו ביד רמה זוג השליחים הר' מנחם ותהילה טורקוב.

לילדי הר חומה לא הייתה מנוחה, הזוג טורקוב וצוות המרכזות והמדריכות דאגו להם ל2 מחזורי קייטנה, כאשר במחזור א' השתתפו 200 ילדים ובמחזור השני השתתפו 160 ילדים.

"הניצחון האחרון", כך נקראה הקייטנה הראשונה שהשאירה אחריה הדי ענק בשכונה. כל קבוצה הייתה חיל בצבא, כאשר לכל אחד משמעות רוחנית בעבודת ה'. הקייטנה הייתה עשירה בתכניות רבות ומגוונות כאשר לכל יום יש נושא, מטרה והפעלה מיוחדת חווייתית אותו ארגן הצוות, הפרסום החזק נתן את אותותיו בעיתון המקומי ובתיבות דואר" קייטנת חב"ד- קייטנה איכותית עם הרבה נשמה".

הצלחה גורפת, ילדים ומשפחות מתחזקות והחלטות טובות הוצפו בקייטנת הניצחון האחרון אשר היא בהכרח תפעל ותביא את הגאולה, ההשקעה האדירה וההצלחה נזקפים לשליחים המסורים: משפ' ברנד, משפ' טורקוב, משפ' אסולין, מרכזות הקייטנה: חנה אריאל ושלי דיל שעבדו באחדות ייחודית ובמסירות!

ולאור ההצלחה של מחזור א' פתחנו בהצלחה מחזור שני של קייטנה אותה ריכזה ביד רמה שושי וולנר עם צוות מדריכות חם. כאשר שם הקייטנה: "מתגלגלים לגאולה", סוחף ומגלגל את כולם לעשיית מעשים טובים דרך שם הקבוצות: כדור פלאפל, כדור אש, כדור פורח,כדור ים,כדור שלג וכדו' , במשך 3 השבועות נהנו הילדים מתכנית עשירה ומגוונת והכל ברמה איכותית ועם כל הנשמה לכל ילד וילדה!

חודש וחצי של שליחות ועשייה, הסתיימה כל קייטנה במסיבת סיום חגיגית בא נשאו חיילים נאום חייל, נאום מפקדת, וגנרלית, הילדים שרו את המנוני הקייטנה והקבוצות . הורים יצאו נרגשים ומולהבים והודו בחום לבית חב"ד על העשייה המבורכת ,האווירה הנרגשת שספגו , הנהגת ערכים, מידות טובות, ועשיית פעולות טובות של ילדי הר חומה, הם אלו שיכריעו את הכף לקראת הגאולה. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.