מערכת COL | יום ו' אלול ה׳תש״ע 16.08.2010

הסתיימו בהצלחה ימי העיון של ועד רבני חב"ד

רבנים ושלוחים מכל חלקי הארץ, הנמנים על כל גווני הקשת התורנית, עלו ובאו לעיר הקודש ירושלים ת"ו, והקדישו יומיים תמימים, להעשיר ולהוסיף ידע וחכמה על ידיעותיהם. האגף להשתלמויות שע"י ועד רבני חב"ד ● גולת הכותרת של ימי העיון היתה שיחתו של הראשון לציון הרב הראשי לישראל הרב שלמה משה עמאר, שהאריך לבאר את התמודדות הרבנות הראשית מול התקפות מבית ומחוץ, כלפי הארגונים השונים הלוחמים מול תורת ישראל בכלל ומול הממסד הרבני בפרט  לדיווח ולתמונות 
הסתיימו בהצלחה ימי העיון של ועד רבני חב
רבנים ושלוחים מכל חלקי הארץ, הנמנים על כל גווני הקשת התורנית, עלו ובאו לעיר הקודש ירושלים ת"ו, והקדישו יומיים תמימים, להעשיר ולהוסיף ידע וחכמה על ידיעותיהם. האגף להשתלמויות שע"י ועד רבני חב"ד.

במסגרת עבודתו היום-יומית מתמודד הרב מול התפתחויות שונות בקהילה בכלל ואצל היחיד בפרט ובתוקף תפקידו עליו לייעץ, להדריך, לכוון ולעודד את בני הקהילה. רבנים מומחים, פסיכולוגים, יועצי נישואין, עובדים סוציאלים, מטפלים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה ריתקו את המשתתפים בנושאים שונים.

גולת הכותרת של ימי העיון היתה שיחתו של הראשון לציון הרב הראשי לישראל הרב שלמה משה עמאר, שהאריך לבאר את התמודדות הרבנות הראשית מול התקפות מבית ומחוץ, כלפי הארגונים השונים הלוחמים מול תורת ישראל בכלל ומול הממסד הרבני בפרט, כשכל יוזמה דתית בכל תחום נתקלת בהתנגדות ובמיוחד לאחרונה בענין "חוק הגיור", ופנה לכל הרבנים להתאחד ולפעול ביחד.

כמו כן הדגיש הראשון לציון את הצורך של הרב להיות רגיש לכל צרכי הקהילה בכל התחומים.בסיום ימי העיון התחושה המשותפת לרובם של המשתתפים היתה כי נחשפו למידע חדש ורב ומועיל בתחומים שונים הנחוצים לרב בקהילתו וכעת מוטלת עליהם החובה הקדושה ליישם את הדברים בפועל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.