מערכת COL | יום א' אלול ה׳תש״ע 11.08.2010

ננעלה ישיבת הקיץ "צעירי השלוחים" בצפת ● גלריה

בימים אלו הסתיימה ישיבת קיץ - צעירי השלוחים שהתקיימה בקמפוס הישיבה, "קמפוס ישראל ארי' ליב - כולל חב"ד" צפת ● 98 התלמידים, בחלקם תלמידי הישיבה במשך השנה ובחלקם תלמידים שהגיעו מכל רחבי העולם, השתתפו בתכנית לימודים אינטסיבית, באווירה חסידית מיוחדת, כאשר במקביל הם יוצאים לטיולים מרתקים וסיורים לימודיים בכל רחבי הארץ ● הראשון לציון הרב שלמה עמאר ציין לשבח את התמדתם ושקידתם בתקופת בין הזמנים לדיווח ולתמונות  
ננעלה ישיבת הקיץ
בימים אלו הסתיימה ישיבת קיץ - צעירי השלוחים שהתקיימה בקמפוס הישיבה, "קמפוס ישראל ארי' ליב - כולל חב"ד" בעיה"ק צפת.

98 התלמידים, בחלקם תלמידי הישיבה במשך השנה ובחלקם תלמידים שהגיעו מכל רחבי העולם, השתתפו בתכנית לימודים אינטסיבית, באווירה חסידית מיוחדת, כאשר במקביל הם יוצאים לטיולים מרתקים וסיורים לימודיים בכל רחבי הארץ. התכנית, המתקיימת זו השנה ה-11 ברציפות, קנתה לה שם טוב כתכנית לימודים חסידית וחווייתית.

את התכנית ניהלו בהצלחה רבה התמימים אלי רוזנפלד, שמואל שור וזלמן פוטרפס, כאשר מנצח על הניהול המנהל האדמניסטרטיבי בישיבה הרב מנחם טרקסלער. במסגרת ישיבת הקיץ התקיים גם מבצע תורה, בניהולו של הת' דוד קוטלארסקי, ובמסגרתה סיימו 31 תלמידים את מסכתות חגיגה ומכות בעל פה! היה מחזה מרגש לראות את התלמידים לומדים ונבחנים על הגמראה ומאמרים בע"פ תוך כדי הנסעיות והטיולים.

בסיום ישיבת הקיץ התקיים מבחן על המסכת בעל פה יחד עם מסיבת סיום באולם האירועים שע"י מסעדת 770 בכפר חב"ד. לקראת אירוע הסיום התקבל מכתב מיוחד מהראשון לציון הרב עמאר שהיה אמור להשתתף ולבחון את התלמידים אך בסופו של דבר נבצר ממנו להגיע, בו הוא מציין לשבח את התמדתם ושקידתם בתקופת בין הזמנים ומאחל להם הצלחה רבה בלימוד התורה. באירוע הודה מנהל המוסדות, השליח הרב חיים קפלן, לצוות ישיבת הקיץ, וציין באופן מיוחד את המסירות הרבה של הצוות כולו לטובת התלמידים בגשמיות וברוחניות.

בסיום תכנית הקיץ חזרו התלמידים, חדורים בחיות ורוח חסידית חדשה, לישיבות, ובקמפוס הישיבה בצפת נפתחה בהצלחה רבה שנת הלימודים החדשה בישיבת צעירי השלוחים בצפת, עם תלמידים מצויינים מצעירי השלוחים מכל רחבי העולם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.