מערכת COL | יום א' אלול ה׳תש״ע 11.08.2010

נחתמה 'ישיבת בין-הזמנים' בירושלים ● גלריה, וידיאו

בימים אלו, נחתמה 'ישיבת בין-הזמנים' של חודש אב מתוך סיפוק רב, כאשר עשרות בחורים חדשים הצטרפו אל מעגל הלומדים וחברו בכך אל מאות הבחורים הוותיקים ● הרב מרדכי בק מנהל ארגון 'מרכז ללימוד החסידות', אומר כי הצימאון הגדול וההצלחה הבלתי רגילה מדרבנים את חברי הארגון להרחיב ולפתח עוד יותר את מערכות המסגרות והפעילויות להפצת לימוד החסידות באופן 'פנימי' ויסודי. לדבריו קיים היום צימאון עצום של המוני בחורים שרק מחכים כי יפתחו לפניהם צוהר לאור הגדול של תורת החסידות  לסיפור המלא  
נחתמה 'ישיבת בין-הזמנים' בירושלים ● גלריה, וידיאו

זה כבר הפך למסורת - ארגון 'מרכז ללימוד החסידות' בהנהלת הרב מרדכי בק, הפעיל בחודש אב האחרון - בפעם ה-13 ברציפות - 'ישיבת בין- הזמנים' מיוחדת ללימוד תורת החסידות המיועדת לתלמידי הישיבות הכלל חסידיות מירושלים והסביבה.
בימים אלו, נחתמה ישיבת בין-הזמנים של חודש אב מתוך סיפוק רב, כאשר עשרות בחורים חדשים הצטרפו אל מעגל הלומדים וחברו בכך אל מאות הבחורים הוותיקים.

חברותות של אור

קשה שלא להתפעל מהרצינות שבה לומדים הבחורים את פרקי התניא. יש כאן מאות בחורים, מכל קשת הישיבות החסידיות, בגילאי ישיבה קטנה וישיבה גדולה. הם מרוכזים במילות 'בעל התניא' ומנסים להבין את הכתוב, מתוך גישה של יראת שמים וצימאון רוחני.

המחזה הזה חזר ונשנה מדי ערב במהלך 'בין הזמנים' בחודש אב, כאשר מדי ליל שישי התקיימו התוועדויות חסידיות מרתקות. כמו-כן מדי פעם זוכים הבחורים לצפות ב'מראות קודש' מיוחדים.

גם השנה ולאור הרישום הער, צורפו בחורים מישיבות חב"ד, שבאו ללמוד חסידות בחברותא עם משתתפי ישיבת בין הזמנים, במבצע מיוחד לישיבות חב"ד תחת הכותרת "חברותא של אור", כשעליהם מנצחים בכישרון רב, הרבנים: הרב מאיר לוינגר, הרב מנחם מענדל הכהן רוט והרב יהודה כהן.

צימאון גדול

ישיבת בין-הזמנים התקיימה על פני כל חודש אב, כשבמהלכו התקיימו התוועדויות רבות והרצאות שונות תוך השמת דגש מיוחד על נתינת יחס אישי ואוזן קשבת לכל בחור.

הרב מרדכי בק מנהל ארגון 'מרכז ללימוד החסידות', אומר כי הצימאון הגדול וההצלחה הבלתי רגילה מדרבנים את חברי הארגון להרחיב ולפתח עוד יותר את מערכות המסגרות והפעילויות להפצת לימוד החסידות באופן 'פנימי' ויסודי. לדבריו קיים היום צימאון עצום של המוני בחורים שרק מחכים כי יפתחו לפניהם צוהר לאור הגדול של תורת החסידות.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
(להורדה)

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.