מערכת COL | יום ל' אב ה׳תש״ע 10.08.2010

באר שבע: השליח ספד לרב משה בן טוב זצ"ל

השבוע, נערך בבאר שבע, כנס חיזוק והתעוררות לזכרו של הצדיק הרב משה בן טוב זצ"ל לקראת יום השלושים לפטירתו ● הכנס התקיים בהיכל בית הכנסת הגדול "שערי רחמים" באר שבע שם הקים הרב זצ"ל קומפלקס מפואר הכולל בית כנסת, ומקווה נשים וגברים מפוארים ומרשימים ● הרב זלמן גורליק שליח הרבי בבאר שבע דיבר אודות הרב וקשריו המיוחדים לחב"ד בכלל ולרבי  לסיפור המלא 
באר שבע: השליח ספד לרב משה בן טוב זצ
השבוע, נערך בבאר שבע, כנס חיזוק והתעוררות לזכרו של הצדיק הרב משה בן טוב זצוק"ל לקראת יום השלושים לפטירתו.

הכנס התקיים בהיכל בית הכנסת הגדול "שערי רחמים" באר שבע שם הקים הרב זצ"ל קומפלקס מפואר הכולל בית כנסת, ומקווה נשים וגברים מפוארים ומרשימים.

למארגני האירוע ציפתה הפתעה מרשימה הכנס צלח מעל למשוער והשתתפו בו מעל לארבע מאות אנשים מכל גווני הקשת.

את בימת הכבוד פיארו הרב יורם אברג'ל מנתיבות אשר מוכר בחוג החסידי בעיקר בשל בקיאותו הנדירה בספר ה"תניא". הרב מסר דברי תורה וחיזוק ודיבר אודות הרב ועל מסירות הנפש של הרב בן טוב לדברים שבקדושה.

רבה של העיר באר שבע הרב יהודה דרעי ריתק את הקהל כשעה שלמה בדברי תורה ועובדות על הרב זצ"ל וציטט את הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זצ"ל שהגדיר את הקשר בינו לבין הרב בן טוב זצ"ל "ונפשו קשורה בנפשו".

הרב זלמן גורליק שליח הרבי בבאר שבע דיבר אודות הרב וקשריו המיוחדים לחב"ד בכלל ולרבי בפרט יצויין כי הרב היה אצל הרבי, וקיבל את בירכתו הקדושה להצלחה הרבי עודדו להמשך פעילותו בתחום הפצת "טהרת המשפחה".

הרב אף הקים את תיכון "בית חיה ורבקה "לבנות חב"ד בבאר שבע אשר מונה כיום כמאה וחמישים בנות וכן הקים כולל מפואר לאברכי אנ"ש בבאר שבע. התיכון מנוהל על ידי הרב שאר ישוב אלחרר ונוות ביתו שליחי הרבי בשכונת נחל עשן באר שבע.

בראשות המוסדות עומד הרב יהודה בן טוב בנו של הרב שעובד בשיתוף פעולה פורה ומהנה עם קהילת חב"ד באר שבע שרק לאחרונה הקים בהוראתו של אביו הרב בן טוב זצ"ל בית כנסת בנוסח חב"ד לעולי רוסיה וחבר העמים אשר אותו מנהיגים בשיתוף פעולה הרבנים עדי אהרונוב ושאר ישוב אלחרר רב הקהילה.

עוד דיברו בכנס הרב שמעון כהן והרב אליסף בן טוב, הערב היה מרתק ותחושה של סיפוק מילאה את המשתתפים מוקירי זכרו של הרב זצ"ל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.